دستیابی به جایزه سازماندهی مالی ایران از طرف بانک بازرگانی: کسب تندیس زرین

کسب تندیس زرین جایزه مدیریت مالی ایران از سوی بانک تجارت


در این متن، اعلام شده است که بانک بازرگانی برنده چهاردهمین جایزه ملی سازماندهی مالی ایران شده است. این مراسم با حضور مقامات و اساتید مالی برگزار شده و بر اساس شاخص‌های تخصصی مالی، مدیریت مالی و عملکردی، بانک بازرگانی این جایزه را کسب کرده است. در سال قبل نیز بانک بازرگانی تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه ملی سازماندهی مالی ایران را کسب کرده بود. جایزه ملی سازماندهی مالی ایران با هدف تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و ایجاد فضای رقابتی مناسب در حوزه سازماندهی مالی و مالی ایران برگزار می‌شود و در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌ها و سازمان‌ها اعطا می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازماندهی روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی، در جریان مراسم سالانه جایزه ملی سازماندهی مالی ایران، که چهاردهمین دوره آن، دوشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی، سید رحمت‌اله اکرمی خزانه‌دار کل کشور و معاون وزیر امور مالی و دارایی، محمد شیریجیان معاون مالی نهاد مالی و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه مالی و نمایندگان شرکت‌های برگزیده و به‌همت انجمن سازماندهی مالی ایران در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، بانک بازرگانی یک بار دیگر پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان بر اساس شاخص‌های تخصصی مالی، مدیریت مالی و عملکردی توسط نخبگان و اساتید خبره، برنده تندیس زرین چهاردهمین جایزه ملی سازماندهی مالی ایران شد.

مجید دارابی معاون مدیرعامل بانک بازرگانی در امور مالی به نمایندگی از این بانک، تندیس و جایزه زرین چهاردهمین دوره سازماندهی مالی را دریافت کرد.

جایزه ملی سازماندهی مالی ایران از سال ۱۳۸۹ تاکنون هرساله با اهداف هدایت سازماندهی مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از سازماندهی مالی و مالی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و مالی و همچنین فراهم‌کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

این جایزه در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌ها و سازمان‌ها اعطا می‌شود و تندیس جایزه برای تفکیک دقیق‌تر سطح سازمان‌ها به سه سطح تندیس زرین، سیمین و بلورین و سطح تقدیرنامه نیز به سه سطح یک‌ستاره، دوستاره و سه‌ستاره تقسیم شده است.

بانک بازرگانی در سال ۱۴۰۱ نیز تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه ملی سازماندهی مالی ایران را کسب کرده بود.


بانک بازرگانی برای دومین بار مدال زرین جایزه ملی سازماندهی مالی ایران را قبول کرد. این جایزه به شرکت‌ها و سازمان‌ها برای بهبود سازماندهی مالی و مالی اهدا می‌شود. تندیس زرین در این جایزه برای سازمان‌های برتر است. بانک بازرگانی در سال ۱۴۰۱ نیز تندیس زرین را دریافت کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *