مرور کارنامه جشنواره فجر در “نقد هنر هفتم”

کارنامه جشنواره فجر در «نقد سینما» مرور می‌شود


برنامه “نقد هنر هفتم” با تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و اجرای امیررضا مافی هر هفته از شبکه چهار پخش می‌شود. در قسمت‌های مختلف این برنامه، کارنامه جشنواره اثر سینمایی فجر، اثر سینمایی سینمایی «ناپلئون» و بحث درباره «دغدغه و متن» مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی پروژه، برنامه «نقد هنر هفتم» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و با اجرای امیررضا مافی که همزمان با برگزاری چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر هر شب میزبان مخاطبان خود در شبکه چهار بود، با اتمام این رویداد فرهنگی هنری، از امشب ۲۶ بهمن‌ به صورت هفتگی و طبق روال گذشته پخش می‌شود.

بدین ترتیب قسمت ۶۲ این برنامه سینمایی به «مرور کارنامه جشنواره فجر»، گفت‌وگو درباره اثر سینمایی خارجی «ناپلئون» و بحث درباره «دغدغه و متن» اختصاص دارد.

در بخش اول برنامه محمدقربانی و محمود گبرلو از منتقدان هنر هفتم کارنامه جشنواره فجر را مرور می‌کنند.

در بخش دوم محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو به اثر سینمایی سینمایی «ناپلئون» می‌پردازند. این اثر به کارگردانی ریدلی اسکات که در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز ساخته شده است، از زاویه رابطه اعتیادگونه و ناپایدار ناپلئون با همسرش جوزفین، روایت خیالی پیشروی سریع و بی‌رحمانه این فرمانده امنیتی به مقام امپراتوری را به تصویر می‌کشد.

امیررضا مافی در بخش پایانی برنامه که به میز گفت‌وگوی ویژه اختصاص دارد، میزبان سیدمحمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای تحول اساسی و دفاع مقدس می‌شود تا با وی درباره موضوع «دغدغه و متن» صحبت کند.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد هنر هفتم» که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تهیه و ساخت و ساز می‌شود، هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.


برنامه «نقد هنر هفتم» به صورت هفتگی و طبق روال گذشته پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *