چیستان | اون چیه که در میانه پاریس و تهران وجود دارد، اما در مسکو و لندن وجود ندارد؟

حل کردن چیستان و معما را می‌توان از جمله تفریحات سرگرم کننده‌ای برشمرد که نه تنها می‌توانند اوقات فراغت ما را لذت بخش کنند، بلکه برای سلامت ذهن و فکر ما نیز کارکردهایی دارند. می‌توان اینطور بیان کرد که مهم‌ترین مزیت خواندن چیستان‌ها و معماها این است که مغز را به چالش می‌کشد و نتیجه‌ی این چالش و رشد فکری مغز است. حل کردن سوال در کودکان می‌تواند پذیرش او را برای یادگیری بالاتر برده و در بزرگسالان از بروز بیماری‌هایی همچون آلزایمر جلوگیری کند. معلمین و مربیان عزیز می‌توانند با تغییراتی کوچک این نوع چیستان‌ها را برای دانش‌آموزان مطرح کرده و به پرورش ذهن و تغییر در نحوه فکر کردن کودکان کمک نمایند. بازی‌های فکری اغلب جزو سرگرمی‌های سالم در نظر گرفته می‌شوند، زیرا فکر کردن را در شما تحریک می‌کنند و به مغز شما اجازه می‌دهند فراتر از چارچوب‌ها فکر کند.

حل کردن چیستان و معما را می‌توان از جمله تفریحات سرگرم کننده‌ای برشمرد که نه تنها می‌توانند اوقات فراغت ما را لذت بخش کنند، بلکه برای سلامت ذهن و فکر ما نیز کارکردهایی دارند. می‌توان اینطور بیان کرد که مهم‌ترین مزیت خواندن چیستان‌ها و معماها این است که مغز را به چالش می‌کشد و نتیجه‌ی این چالش و رشد فکری مغز است.

حل کردن سوال در کودکان می‌تواند پذیرش او را برای یادگیری بالاتر برده و در بزرگسالان از بروز بیماری‌هایی همچون آلزایمر جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: آن کدام ماده غذایی است که آخرش نمی‌ شنود؟

در نظر داشته باشید که داشتن محدودیت زمانی برای یافتن پاسخ چیستان هیجان مغز شما را افزایش می دهد و باعث بیشتر شدن سرعت عمل ذهن شما خواهد شد. به سوال موجود در تصویر به دقت نگاه کنید. اکنون سعی کنید پاسخ را در عرض پنج ثانیه حدس بزنید. برای شروع آماده هستید؟ زمان هم اکنون آغاز می‌شود: ۱، ۲، ۳…

چیستان شهرهای جهان

اون چیه که وسط پاریس و تهران پیدا میشه ولی تو مسکو و لندن نه؟

بیشتر بخوانید: وقتی چهارده ساله شود بالغ است و وقتی به سی سال می‌رسد بچه می‌شود!

.

.

.

.

.

.

.

چیزی به ذهنتان می‌رسد؟

.

.

.

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

.

.

.

.

.

.

زمان شما تمام شد! 

.

.

پاسخ را مشاهده کنید؛

پاسخ چیستان شهرهای جهان

پاسخ این چیستان حرف ر است.

چگونه؟

وسط کلمات پاریس و تهران حرف ر قرار گرفته که این حرف در کلمات مسکو و لندن جایی ندارد. این چیستان یک چیستان کاملا حروفی است که تنها قصد فریب خواننده را دارد.

بیشتر بخوانید: اون چه لوازم التحریریه که اگه حرف آخرش رو برداریم یه وسیله خیاطی میشه؟

معلمین و مربیان عزیز می‌توانند با تغییراتی کوچک این نوع چیستان‌ها را برای دانش آموزان مطرح کرده و به پرورش ذهن و تغییر در نحوه فکر کردن کودکان کمک نمایند. بازی‌های فکری اغلب جزو سرگرمی‌های سالم در نظر گرفته می‌شوند، زیرا فکر کردن را در شما تحریک می‌کنند و به مغز شما اجازه می‌دهند فراتر از چارچوب‌ها فکر کند.

آیا توانستید به این چیستان پاسخ بدهید؟ چند ثانیه طول کشید؟ این چیستان را برای اعضای خانواده و دوستان خود ارسال کنید و آن‌ها را در این چالش شریک کنید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *