چشمک زدن یک نمایش: تعدادی خواب در «تجربه هنری» تحقق یافت.

چراغ «یک سانس؛ چند رویا» در «هنروتجربه» روشن شد


در اولین سانس بسته زمستانی اثر سینمایی کوتاه “هنروتجربه” با عنوان “یک سانس؛ چند رویا” در پردیس سینمایی چارسو، با حضور بابک کریمی، مایده طهماسبی و عادل تبریزی، پنج اثر سینمایی کوتاه به نام‌های “تکه‌ای از تو”، “رنگارنگ”، “مریضخانه مرکزی”، “بالا افتادن” و “نَجان” نمایش داده شد. کارگردانان این اثر سینمایی‌ها نیز در این مراسم حاضر بودند و درباره آثار خود صحبت کردند. این اثر سینمایی‌ها به ترتیب در جاهای مختلف کشور از جمله تهران، کرمانشاه، قم، شیراز، همدان، تبریز، گرگان و سنندج به نمایش در خواهند آمد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های خود را از سامانه‌های سینماتیکت، ایران‌تیک و گیشه ۷ تهیه کنند.

به گزارش دیجیاتور، اولین سانس بسته زمستانی اثر سینمایی کوتاه «هنروتجربه» با عنوان «یک سانس؛ چند رویا» چهارشنبه بیستم دی ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در این مراسم، بابک کریمی، مایده طهماسبی و عادل تبریزی حضور داشتند که برای حمایت از فیلمسازان جوان در این برنامه حضور پیدا کرده بودند.

۵ اثر سینمایی کوتاه «تکه‌ای از تو»، «رنگارنگ»، «مریضخانه مرکزی»، «بالا افتادن»، «نَجان» جز بسته اثر سینمایی کوتاه زمستان ۱۴۰۲ در گروه سینمایی «هنروتجربه» است.

در ابتدای مراسم مجری برنامه ضمن خیر مقدم به مهمانان، از کارگردانان این آثار دعوت کرد تا با مخاطبان صحبت کنند. مریم بختیاری کارگردان «بالا افتادن» ضمن ابراز خوشحالی از این‌که می‌تواند برای اولین بار در کنار خانواده‌اش فیلمش را می‌بیند، از مخاطبان حاضر در سالن هنر هفتم درخواست کرد که این بسته اثر سینمایی کوتاه را به دوستان و نزدیکان برای تماشا معرفی کنند.

محمدمهدی باقری کارگردان «نَجان»، اکران این اثر سینمایی‌ها را فرصتی برای بهتر دیده شدن آثار اثر سینمایی کوتاه دانست.

وحید نامی یکی از کارگردان‌های اثر سینمایی «مریضخانه مرکزی» از نوید نامی دیگر کارگردان این اثر سینمایی یاد کرد که در جمع حضور نداشت و اظهار کرد که این اکران، برای ما کارگردانان یک تجربه‌ جذاب است و سپس از اولین تجربه جمعی دیدن فیلمش ابراز خوشحالی کرد.

محمدرضا مرادی، کارگردان «رنگارنگ» نیز گفت: این یک اثر سینمایی شخصی از سر یک دغدغه شخصی درباره‌ پدر است. حرف زدن درباره‌ پدر برای من سخت است و خواستم در این اثر سینمایی عنوان پدر را خلاصه کنم و ادای دینی به آن کرده باشم.

هادی نوری کارگردان «تکه‌ای از تو» نیز ابراز امیدواری کرد که فرصت اکران این اثر سینمایی‌ها منجر به اتفاقات خوبی در آینده شود و مخاطبان با تماشای این اثر سینمایی‌ها به تفکر و احساس‌های جدید برسند.

اثر سینمایی‌های گروه سینمایی «هنروتجربه» در پردیس سینمایی میراث، پردیس سینمایی نارسیس، پردیس سینمایی کورش، پردیس سینمایی چارسو، نگارخانه هنر هفتم، پردیس سینمایی آزادی کرمانشاه، هنر هفتم ونوس قم، پردیس سینمایی بازار شهر قم، پردیس سینمایی پرندمال، پردیس سینمایی «پرده طلایی»، تماشاخانه پارس کرمان، پردیس سینمایی گلستان شیراز، پردیس سینمایی مهر قدس همدان، پردیس سینمایی باران تبریز، پردیس سینمایی عصر جدید گرگان، هنر هفتم بهمن سنندج به نمایش در می آیند و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به سامانه های سینماتیکت، ایران‌تیک و گیشه ۷ مراجعه کنند.


نتیجه گیری:
اولین سانس بسته زمستانی اثر سینمایی کوتاه «هنروتجربه» با عنوان «یک سانس؛ چند رویا» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در این مراسم، بابک کریمی، مایده طهماسبی و عادل تبریزی حضور داشتند. ۵ اثر سینمایی کوتاه «تکه‌ای از تو»، «رنگارنگ»، «مریضخانه مرکزی»، «بالا افتادن»، «نَجان» جز بسته اثر سینمایی کوتاه زمستان ۱۴۰۲ در گروه سینمایی «هنروتجربه» است. کارگردانان این آثار در مراسم حاضر بودند و مخاطبان به دعوت ایشان برای تماشا پاسخ دادند. این اکران این اثر سینمایی‌ها فرصتی برای بهتر دیده شدن آثار اثر سینمایی کوتاه است. امیدواری شده است که فرصت اکران این اثر سینمایی‌ها منجر به اتفاقات خوبی در آینده شود. اثر سینمایی‌های گروه سینمایی «هنروتجربه» در چندین هنر هفتم به نمایش در می آیند و برای تهیه بلیت می توان به سامانه های سینماتیکت، ایران‌تیک و گیشه ۷ مراجعه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *