پوستر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی هنر صوتی فجر منتشر شد.

پوستر سی‌ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منتشر شد


در پیامی از دیجیاتور آمده است که پوستر و موشن‌پوستر سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی هنر صوتی فجر با طراحی استودیو “هیبو” منتشر شده است. تیمی از طراحان گرافیک و هنری به این پوستر کار کرده‌اند و هنر صوتی مورد استفاده در موشن‌گرافی جشنواره بخشی از چهار مضراب بیات ترک از آلبوم “هزار آوا” اثر مریم تژده است. جشنواره بین‌المللی هنر صوتی فجر به همت دفتر هنر صوتی وزارت میراث و ارشاد اسلامی و با همکاری بنیاد رودکی برگزار می‌شود و جوایز و برنامه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی جشنواره هنر صوتی فجر، پوستر و موشن‌پوستر سی‌ونهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر با طراحی استودیو «هیبو» در آستانه این رویداد هنری منتشر شد.

زهرا ابراهیم‌زاده (طراح گرافیک)، محمدحسین مجیدپور (مدیر هنری)، کیامهر محسن پور (طراح موشن) اعضای گروه هنری و دست اندرکاران پوستر جشنواره سی و نهم فجر هستند.

همچنین هنر صوتی استفاده شده در موشن‌گرافی جشنواره، بخشی از چهار مضراب بیات ترک از آلبوم هزار آوا اثر مریم تژده است که چندی پیش توسط نشر ماهور منتشر شده است.

سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر به همت دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی، توسط انجمن هنر صوتی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود و جایزه ترانه، ‌ جایزه هنر صوتی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای تماشای موشن پوستر سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر اینجا را کلیک کنید.


پوستر و موشن‌پوستر سی‌ونهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر با طراحی استودیو «هیبو» منتشر شد. اعضای گروه هنری و دست اندرکاران پوستر جشنواره زهرا ابراهیم‌زاده (طراح گرافیک)، محمدحسین مجیدپور (مدیر هنری)، کیامهر محسن پور (طراح موشن) هستند. هنر صوتی استفاده شده در موشن‌گرافی جشنواره بخشی از چهار مضراب بیات ترک از آلبوم هزار آوا اثر مریم تژده است که توسط نشر ماهور منتشر شده است. سی‌ونهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر توسط انجمن هنر صوتی ایران با همکاری بنیاد رودکی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه هنر صوتی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *