ببعی قهرمان: پوستر انیمیشن جدید به نمایش درآمد.

پوستر انیمیشن «ببعی قهرمان» منتشر شد


انیمیشن سینمایی “ببعی قهرمان” به کارگردانی میثم حسینی و حسین صفارزادگان تهیه شده است و در چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر اکران خواهد شد. نویسندگی این انیمیشن برعهده مقداد اخوان و میکائیل براتی بوده و کارگردانی هنری آن توسط است. در این انیمیشن سینمایی، دوبلورهایی مانند امیر حسین رستمی، نصرالله مدقالچی و شهره روحی نقش ایفا می‌کنند. طراحان کاراکترها محمد خیراندیش و شفیع آهی و هنر صوتی کار نیز پویا صفا هستند. این انیمیشن با همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج و موسسه “قاب رویا” و شرکت رایمون مدیا ساخت و ساز شده است و روایتی جذاب و امیدآفرین است، به این ترتیب که به جامعه پیام می‌دهد که “خواستن توانستن است”.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، در آستانه آغاز چهل و دومین جشنواره‌ بین‌المللی اثر سینمایی فجر از پوستر انیمیشن «ببعی قهرمان» منتشر شد.

انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» به کارگردانی میثم حسینی و حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی محمد مهدی مشکوری در چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر اکران می‌شود.

نویسندگی کار برعهده مقداد اخوان و میکائیل براتی کارگردانی هنری اثر است.

امیر حسین رستمی، نصرالله مدقالچی، ناهید امیریان، شهره روحی، منوچهر زنده‌دل، مهدی طهماسبی، فریبا رمضان پور، حمید سربندی، مهدی قناعت‌پیشه، اردشیر منظم و تورج نصر ازجمله دوبلورهای این انیمیشن سینمایی هستند.

محمد خیراندیش و شفیع آهی طراحان کاراکترهای «ببعی قهرمان» و هنر صوتی کار نیز بر عهده پویا صفا بوده است.

«ببعی قهرمان» روایتی جذاب و امیدآفرین است تا به جامعه مخاطب خود این باور را برساند که «خواستن توانستن است»

«ببعی قهرمان» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت موسسه «قاب رویا» و همکاری شرکت رایمون مدیا ساخت و ساز شده است


انیمیشن سینمایی “ببعی قهرمان” مشتمل بر دوبلورهای معروفی همچون امیر حسین رستمی و نصرالله مدقالچی است. این انیمیشن توسط میثم حسینی و حسین صفارزادگان به کارگردانی رسیده است و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. مقداد اخوان و میکائیل براتی نویسندگان این اثر هنری هستند و همچنین محمد خیراندیش و شفیع آهی طراحان کاراکترهای این انیمیشن بوده‌اند. این انیمیشن با هدف انتقال پیام “خواستن توانستن است” به جامعه مخاطب ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *