پوستر “آبی روشن” منتشر شد

پوستر «آبی روشن» منتشر شد


اثر سینمایی سینمایی “آبی روشن”، تهیه شده توسط سیدمحمدحسین میری و کارگردانی بابک خواجه پاشا است. در این اثر سینمایی بازیگرانی همچون مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی و سامان مهکویه حضور دارند. روایت خیالی اثر سینمایی درباره یک مرد تبریزی است که با مشکلاتی روبرو می‌شود و نقش این کاراکتر را مهران احمدی ایفا می‌کند. این اثر سینمایی در جشنواره اثر سینمایی فجر پخش می‌شود و ساخت و ساز آن توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) صورت گرفته است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، همزمان با دومین روز جشنواره اثر سینمایی فجر، پوستر اثر سینمایی سینمایی «آبی روشن» با طراحی احسان حسینی رونمایی شد.

در این اثر سینمایی سینمایی به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری و کارگردانی بابک خواجه پاشا، بازیگرانی چون مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضا امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیرآزاد و سامان مهکویه به ایفای نقش می‌پردازند.

روایت خیالی این اثر سینمایی به موضوع مردی تبریزی می‌پردازد که با مشکلاتی مواجه است و نقش این کاراکتر را مهران احمدی بازی می‌کند.

«آبی روشن» پنجشنبه ١٩ بهمن ‌ماه، سانس دوم در خانه رسانه جشنواره اثر سینمایی فجر به نمایش گذاشته می‌شود.

این اثر سینمایی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است که امیر ابیلی و داوود گنجوی نویسندگی آن را بر عهده داشتند.


پوستر اثر سینمایی “آبی روشن” با طراحی احسان حسینی رونمایی شد.

این اثر سینمایی سینمایی توسط سیدمحمدحسین میری تهیه شده و بابک خواجه پاشا آن را کارگردانی کرده است.

بازیگرانی مانند مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضا امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیرآزاد و سامان مهکویه در این اثر سینمایی نقش آفرینی می‌کنند.

روایت خیالی این اثر سینمایی حول محور مسئله‌های یک مرد تبریزی است و مهران احمدی نقش آن را ایفا می‌کند.

اثر سینمایی “آبی روشن” در خانه رسانه جشنواره اثر سینمایی فجر به نمایش درآمده است.

این اثر سینمایی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است که امیر ابیلی و داوود گنجوی آن را نوشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *