بازرگانی بین‌الملل بیش از ۱۰/۵ میلیون گوشی موبایل در ۹ ماه امسال

واردات بیش از ۱۰/۵ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در ۹ ماه امسال


به تازگی اعلام شده است که در ۹ ماهه امسال، بیش از ۱۰ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۶۰ دستگاه گوشی موبایل، به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۲۶۲ هزار دلار به صورت تجاری و ۳۶۵ هزار و ۶۶۸ دستگاه به ارزش تقریبی ۲۱۲ میلیون و ۴۹۳ هزار دلار به صورت مسافری وارد کشور شده‌اند. این ارقام توسط معاون وزیر دانش مالی و رئیس کل گمرک ایران اعلام شده است و ارزش کل این تعداد گوشی ها ۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۷۵۵ هزار دلار بوده است.

به گزارش دیجیاتور، معاون وزیر دانش مالی و رئیس کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: ارزش این تعداد گوشی موبایل ۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۷۵۵ هزار دلار بوده است.

محمد رضوانی فر در خصوص بازرگانی بین‌الملل گوشی موبایل به تفکیک تجاری و مسافری در ۹ ماهه امسال افزود در این مدت ۱۰ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۶۰ دستگاه به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۲۶۲ هزار دلار به شیوه تجاری و ۳۶۵ هزار و ۶۶۸ دستگاه به ارزش ۲۱۲ میلیون و ۴۹۳ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شده است.


تعداد گوشی‌های موبایل وارد شده به ایران در ۹ ماهه امسال به صورت تجاری و مسافری به ترتیب ۱۰ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۶۰ دستگاه و ۳۶۵ هزار و ۶۶۸ دستگاه بوده و ارزش آن‌ها به ترتیب ۲ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۲۶۲ هزار دلار و ۲۱۲ میلیون و ۴۹۳ هزار دلار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *