بازرگانی بین‌الملل اتوبوس در آینده نزدیک به صورت عملیاتی قابل دسترس خواهد بود.

واردات اتوبوس در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود


در این متن، عباسعلی بنی اسدی معاون توسعه سازماندهی و منابع سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای، بر اهمیت رسیدگی به تخلفات در حوزه ترانزیت و مسافران تأکید کرده و بر ضرورت جلوگیری از جعل و صدور بارنامه‌ها و صورت وضعیت‌های مزیور در این زمینه تاکید داشته است. وی همچنین به پایین بودن مبالغ جرایم رانندگی در ایران اشاره کرده و بر اهمیت تصحیح این مسئله تاکید دارد. او همچنین تاکید دارد که رسیدگی به تخلفات در حوزه ترانزیت مسافران نباید کمرنگ شود و تعیین عوارض توشه بار در استان‌هایی که بستر کار فراهم است، عملیاتی و قابل اجرا است.

به گزارش دیجیاتور، عباسعلی بنی اسدی معاون توسعه سازماندهی و منابع سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای، گفت: با توجه به این که عموم مردم خدمات گیرندگان در حوزه ترانزیت مسافر هستند، از این رو توجه به موضوعاتی مانند رسیدگی و ارجاع تخلفات در حوزه ترانزیت و مسافر اهمیتی پررنگ‌تر دارد.

وی بر ضرورت جلوگیری از جعل و صدور بارنامه‌ها و صورت وضعیت‌های صوری در حوزه ترانزیت تأکید و عنوان کرد: در اغلب کشورها تردد ناوگان ترانزیت عمومی از طریق سیستم‌های کنترل تردد سازماندهی می‌شوند و امکان رصد آن‌ها از طریق سامانه‌ها وجود دارد.

به گفته معاون توسعه سازماندهی و منابع سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای، پایین بودن مبالغ جرایم رانندگی در کشور ما یکی از عواملی است که در بروز تخلفات بازدارنده و کنترل‌کننده نیست.

بنی‌اسدی همچنین رسیدگی به تخلفات در حوزه ترانزیت مسافر را کمرنگ خواند و تصریح کرد: تعیین عوارض توشه بار از جمله در استان‌هایی که بستر کار فراهم است، قابلیت عملیاتی و اجرایی شدن دارد.


سامانه کنترل تردد سازماندهی آن‌ها رصد تخلفات کنترل‌کننده عواملی بروز تخلفات بازدارنده تصریح عملیاتی اجرایی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *