تجربه هیجان قرعه کشی در سال نو با رایتل

هیجان قرعه‌کشی در سال نو را با رایتل تجربه کنید

0 نظر


اپراتور موبایل رایتل برای مشترکین خود جشنواره گنج بهاری با جوایز ویژه برگزار می‌کند که شامل جوایزی از جمله ۶ شمش طلا به ارزش ۵۰ میلیون تومان می‌باشد. مشترکین که از ۱۹ اسفند تا ۲۴ فروردین از خدمات ارتباطی این اپراتور استفاده کنند، فرصت شرکت در قرعه‌کشی پایان فروردین‌ماه را خواهند داشت و جوایز دیگری نظیر بسته‌های ترکیبی شبکه جهانی، مکالمه و پیامک نیز قابل برنده شدن است. همچنین مشترکین با معرفی رایتل به دوستان خود، به افزایش فرصت شرکت در قرعه‌کشی بهاری و دریافت ۱۰ گیگابایت شبکه جهانی رایگان نیز دعوت می‌شوند.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، این اپراتور موبایل، عیدی متفاوتی برای مشترکین خود دارد. رایتلی‌ها می‌توانند از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ با مصرف هرچه بیشتر خدمات ارتباطی شامل شبکه جهانی، مکالمه و پیامک، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.

جایزه ویژه جشنواره گنج بهاری رایتل، ۶ شمش طلا به بهای ۵۰ میلیون تومان است. مشترکینی که در بازه ۱۹ اسفند تا ۲۴ فروردین از خدمات ارتباطی رایتل استفاده کنند، امکان شرکت در قرعه‌کشی پایان فروردین‌ماه را دارند. همچنین قرعه‌کشی هفتگی یک بسته ترکیبی شامل ۱۰۰۰ گیگابایت شبکه جهانی، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰۰ پیامک، دیگر جایزه این طرح خواهد بود.

گفتنی است مشترکین رایتل با معرفی رایتل به دوستان خود، علاوه بر دریافت ۱۰ گیگابایت شبکه جهانی رایگان، شانس شرکت در این قرعه‌کشی بهاری را به ایشان هدیه خواهند داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات کسب امتیاز و مصرف خدمات ارتباطی، کلیک کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


مشترکان رایتل امکان شرکت در قرعه‌کشی جایزه ویژه جشنواره گنج بهاری را دارند. این جایزه شامل ۶ شمش طلا به ارزش ۵۰ میلیون تومان است. همچنین، قرعه‌کشی هفتگی برای برندگان بسته ترکیبی شبکه جهانی، مکالمه و پیامک برگزار می‌شود. مشترکینی که از خدمات رایتل استفاده کرده و به دوستان خود این اپراتور را معرفی کنند، علاوه بر دریافت ۱۰ گیگابایت شبکه جهانی رایگان، به فرصت شرکت در قرعه‌کشی افزوده می‌شوند. این فرصت برای مشترکان در زمان محدودی از ۱۹ اسفند تا ۲۴ فروردین فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات امتیاز و مصرف خدمات ارتباطی، می‌توانید به لینک اطلاعاتی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *