تماشای آثار خلاقانه ماندگار در برج آزادی تهران

«هنر ماندگار» در برج آزادی تهران تماشایی می‌شود


در نمایشگاه “آثار خلاقانه ماندگار” که در برج آزادی تهران برگزار می‌شود، ۷۰ اثر از ۳۵ هنرمند در حوزه‌های مختلف هنری نظیر نقاشی، هنر تصویربرداری، تذهیب و خوشنویسی، نقاشی‌خط به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه آموزشی هنری تکنیک آکریلیک نقاشی نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از مطالعات تاریخی ۸ تا ۱۴ دی به جز روز شنبه و از ساعت ۹ تا ۱۹ به نمایشگاه مراجعه کنند. در این نمایشگاه هنرمندانی نظیر زهرا آدینه، معصومه هاشمی، آرزو امینی و آنیتا مزینانی نیز حضور دارند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی برج آزادی، «آثار خلاقانه ماندگار» عنوان نمایشگاه گروهی و انفرادی در عرصه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که از روز هشتم دی در کافه گالری و نگارخانه آسمان برج آزادی تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه ۷۰ اثر از ۳۵ هنرمند در رشته‌های مختلف هنری در حوزه‌های نقاشی، هنر تصویربرداری، تذهیب، خوشنویسی، نقاشی‌خط به نمایش گذاشته می‌شود.

زهرا آدینه، معصومه هاشمی، آرزو امینی، مبینا بشیری، مرضیه گله‌پور، نسیم نصیری‌امید، شاهدخت گنجی، حسن پرسا، زهرا پرسا، تکتم عبدی‌پور، حمیدرضا سیاح، مهسا گرجی، فرشته سعید، ندا محمدی، زهرا علیا، محمدرضا ایمانزاده، نداجعفری، یاسمین زمانی، سودابه حسن زاده، نغمه بی‌زارگیتی، نیلوفر حکومت آبادی، سمیرا روستارفیع، فواد سهی، مرجان خداوردی، حنانه فرامرزی، هستی زهره وند، آنیتا مزینانی، بهسا کربلایی، زهرا رضایی، طناز عمرانی، سارا کیهانی، فتاح مهری، سعیده حسین بروجردی، آروین فریدونی پور و محمد حسن‌زاده خطیر هنرمندانی هستند که در نمایشگاه «آثار خلاقانه ماندگار» آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

همچنین در طول برگزاری این نمایشگاه کارگاه آموزشی هنری تکنیک آکریلیک نقاشی، توسط معصومه هاشمی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۸ تا ۱۴ دی به جز روز شنبه، از ساعت ۹ تا ۱۹ از نمایشگاه «آثار خلاقانه ماندگار» در کافه گالری و تالار آسمان برج آزادی بازدید کنند.


نمایشگاه آثار خلاقانه ماندگار با حضور ۳۵ هنرمند و ۷۰ اثر در برج آزادی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نمایشگاه را در مطالعات تاریخی ۸ تا ۱۴ دی از ساعت ۹ تا ۱۹ بازدید کنند. در این نمایشگاه اثرهایی در حوزه‌های نقاشی، هنر تصویربرداری، تذهیب، خوشنویسی و نقاشی‌خط به نمایش گذاشته شده است. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه آموزشی هنری تکنیک آکریلیک نقاشی نیز برگزار می‌شود. نمایشگاه آثار خلاقانه ماندگار به عنوان یک نمایشگاه گروهی و انفرادی در عرصه‌های مختلف هنرهای تجسمی قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *