سومین اثر سینمایی پرمخاطب‌ مطالعات تاریخی هنر هفتم: “هتل” در یک قدمی “فسیل”

«هتل» سومین فیلم پرمخاطب‌ تاریخ سینما شد/ در یک قدمی «فسیل»


اثر سینمایی کمدی “هتل” به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته، در کمتر از ۵ ماه اکران توانست با جذب ۵ میلیون و ۹۶۰ هزار مخاطب و فروش ۲۶۱ میلیارد تومان، رتبه سوم جدول پرمخاطب‌ترین اثر سینمایی‌های مطالعات تاریخی سینمای ایران پس از تحول اساسی را از آن خود کند و به یک قدمی اثر سینمایی “فسیل” در جذب مخاطب برسد. اثر سینمایی در حال حاضر در آستانه شکستن رکورد ۶ میلیون مخاطب و با توجه به تداوم اکران آن، شانس پیشتازی از اثر سینمایی “فسیل” و کسب عنوان پرفروش‌ترین اثر سینمایی امسال را نیز دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، با ادامه استقبال مخاطبان از کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته، این اثر سینمایی در کمتر از ۵ ماه اکران توانست با جذب ۵ میلیون و ۹۶۰ هزار مخاطب و فروش ۲۶۱ میلیارد تومان، با گذر از اثر سینمایی پرمخاطب دهه شصتی «کانی مانگا»، رتبه سوم جدول پرمخاطب‌ترین اثر سینمایی‌های مطالعات تاریخی سینمای ایران پس از تحول اساسی را از آن خود کند و به یک قدمی اثر سینمایی «فسیل» در جذب مخاطب برسد.

این اثر سینمایی سینمایی، پس از ثبت رکوردهای مختلف در کمترین بازه زمانی اکران، اکنون در آستانه شکستن رکورد ۶ میلیون مخاطب قرار دارد و با توجه به تداوم اکران آن، شانس پیشتازی از اثر سینمایی «فسیل» و کسب عنوان پرفروش‌ترین اثر سینمایی امسال را نیز دارد.

پخش این اثر سینمایی سینمایی بر عهده شایسته اثر سینمایی است.


اثر سینمایی «هتل» با استقبال بیش از ۵ میلیون و ۹۶۰ هزار مخاطب و فروش ۲۶۱ میلیارد تومان، رتبه سوم جدول پرمخاطب‌ترین اثر سینمایی‌های مطالعات تاریخی سینمای ایران پس از تحول اساسی را از آن خود کرده و به یک قدمی اثر سینمایی «فسیل» در جذب مخاطب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *