یادبود نامداران میراث و آثار خلاقانه استان خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود


در این متن اعلام شده است که برگزاری ششمین آیین نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه با محوریت استان خراسان جنوبی و با حضور مدیران و اصحاب میراث و آثار خلاقانه در سالن همایش های فرهنگسرای سازماندهی شهری بیرجند در حال برگزاری است. در این آیین، ۱۵ هنرمند نامدار و پیشکسوت در حوزه های هنر صوتی، صحنه نمایش، نویسندگی و فعالیت‌های قرآنی تجلیل خواهند شد. این آیین جزو مراسم های مسافرت کاروان «هفت بحر آثار خلاقانه» است که توسط صندوق اعتباری آثار خلاقانه و با همکاری اداره میراث و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار میشود. قبلاً این نمایش در استان‌های خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم برگزار شده است و توسط اهالی میراث و آثار خلاقانه، پیشکسوتان، نامداران و خانواده‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی صندوق اعتباری آثار خلاقانه، ششمین آیین نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه ذیل مسافرت «هفت بحر آثار خلاقانه» با محوریت و مقصد استان خراسان جنوبی، با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری، استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مدیران استانی و اصحاب میراث و آثار خلاقانه در سالن همایش های فرهنگسرای سازماندهی شهری بیرجند برگزار می‌شود.

در این مراسم که عصر شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های فرهنگسرای سازماندهی شهری بیرجند برگزار می شود، قرار است از ۱۵ هنرمند نامدار و پیشکسوت در رشته‌های هنر صوتی، صحنه نمایش، نویسندگی، فعال قرآنی تجلیل شود.

آیین تجلیل از اصحاب میراث و آثار خلاقانه استان خراسان جنوبی به عنوان ششمین مقصد ذیل مسافرت کاروان «هفت بحر آثار خلاقانه» است که از سوی صندوق اعتباری آثار خلاقانه و با همکاری اداره میراث و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

پیش‌تر آیین نکوداشت هنرمندان و نامداران میراث و آثار خلاقانه در خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم، توسط صندوق اعتباری آثار خلاقانه و همکاری ادارات میراث و ارشاد اسلامی استان برگزار و مورد استقبال اهالی میراث و آثار خلاقانه، پیشکسوتان، نامداران، خانواده‌ها و مردم استان ها قرار گرفت.


نتیجه‌ی آیین نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه در استان خراسان جنوبی با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه، استاندار خراسان جنوبی و اصحاب میراث و آثار خلاقانه در سالن همایش‌های فرهنگسرای سازماندهی شهری بیرجند برگزار می‌شود. در این مراسم، ۱۵ هنرمند نامدار و پیشکسوت در رشته‌های هنر صوتی، صحنه نمایش، نویسندگی و فعالیت قرآنی تجلیل خواهند شد. این آیین تجلیل به عنوان ششمین مراسم زیر نظر صندوق اعتباری آثار خلاقانه و با همکاری اداره میراث و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می‌شود. آیین نکوداشت هنرمندان و نامداران میراث و آثار خلاقانه قبلا در استان‌های خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم برگزار شده و مورد استقبال اهالی میراث و آثار خلاقانه، پیشکسوتان، نامداران، خانواده‌ها و مردم استان‌ها قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *