نمایشگاه “یک شهروند اصفهانی در بین بر طرف ها” به کادر نگارخانه هنر هفتم است.

نمایش «یک اصفهانی در کادر» در موزه سینما


در این متن آمده است که مستندی با نام “یک اصفهانی در کادر” تهیه شده است که در نگارخانه هنر هفتم به نمایش درمی‌آید. این مستند درباره اکبر اصفهانی، بازیگر و عکاس پیشکسوت هنر هفتم است و به هدف تقدیر از این هنرمند ساخته شده است. پس از نمایش این مستند، یک آیین نکوداشت نیز برگزار می شود تا تلاش‌های اکبر اصفهانی در ثبت تصاویر خاطره‌انگیر و نقش‌آفرینی‌هایش تجلیل شود. اکبر اصفهانی در اثر سینمایی‌های مختلفی نقش آفرینی داشته است و ورود به این برنامه برای عموم رایگان است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی نگارخانه هنر هفتم، مستند «یک اصفهانی در کادر» به روایت فرید صلواتی درباره اکبر اصفهانی بازیگر و عکاس پیشکسوت هنر هفتم است که با هدف تقدیر از این هنرمند در نگارخانه هنر هفتم به نمایش درمی‌آید.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پس از نمایش این اثر سینمایی مستند که ساعت ۱۶ روز دوشنبه هجدهم دی ماه در سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم برگزار می شود، آیین نکوداشت اکبر اصفهانی نیز به پاس تلاش‌های او در ثبت تصاویر خاطره‌انگیر و نقش‌آفرینی‌ها این هنرمند پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

این هنرمند پیشکسوت در اثر سینمایی‌هایی همچون «لانه عقاب‌ها»، «عملیات کرکوک»، «آخرین خون»، «ساده لوح»، «گریز»، «ضربه آخر»، «چشم شیطان»، «گارد ویژه» نقش آفرینی داشته است.

ورود برای عموم در این برنامه رایگان و آزاد است.


این متن درباره مستند “یک اصفهانی در کادر” است که به راوی فرید صلواتی درباره اکبر اصفهانی بازیگر و عکاس پیشکسوت هنر هفتم می‌باشد. این مستند به منظور تقدیر از این هنرمند در نگارخانه هنر هفتم نمایش داده می‌شود. برنامه‌ای نیز برای نکوداشت اکبر اصفهانی پس از نمایش این مستند برگزار می‌شود و در آن به تلاش‌های او در ثبت تصاویر خاطره‌انگیر و نقش‌آفرینی‌هایش اشاره می‌شود. اکبر اصفهانی در اثر سینمایی‌های زیادی حضور داشته است و ورود به این برنامه برای عموم رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *