نمایش بازی ایران و ژاپن در سینماهای کشور: به هماهنگی با جام جهانی فیفا

نمایش بازی ایران و ژاپن در سینماهای کشور


با توجه به پیشنهاد شورای صنفی نمایش و موافقت سازمان سینمایی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، تصمیم گرفته شد که بازی ایران و ژاپن نیز به صورت زنده در سینماهای کشور نمایش داده شود. قیمت بلیت نمایش فوتبال نیز به قیمت بلیت هنر هفتم تطابق خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت اینترنتی و یا از گیشه‌های مربوطه بلیت را تهیه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از اداره‌کل ارتباطات سازمانی سازمان سینمایی، پس از نمایش بازی فوتبال ایران و سوریه در سینماهای کشور و استقبال خوب علاقه‌مندان با پیشنهاد شورای صنفی نمایش و موافقت سازمان سینمایی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، مقرر شد که بازی ایران و ژاپن نیز به صورت زنده در سینماهای کشور نمایش داده شود.

همچنین قیمت بلیت نمایش فوتبال همانند قیمت بلیت هنر هفتم خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت اینترنتی و یا از گیشه‌های مربوطه بلیت را تهیه کنند.


نتیجه گیری: با توجه به استقبال خوب علاقه‌مندان به نمایش بازی فوتبال ایران و سوریه در سینماهای کشور، تصمیم گرفته شد بازی ایران و ژاپن نیز به صورت زنده در سینماهای کشور نمایش داده شود. قیمت بلیت نمایش فوتبال همانند قیمت بلیت هنر هفتم خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت اینترنتی و یا از گیشه‌های مربوطه بلیت را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *