نمایشگاه “غمی در قاب” در نگارخانه فلسطین به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه «قاب غمگین» در موزه فلسطین جلوه می‌کند


نمایشگاه “قاب غمگین” شامل آثار هنرمندان تجسمی ایران است که در فرهنگستان آثار خلاقانه برگزار می‌شود. این آثار، در تمام سال‌ها همراه با مظلومان فلسطین ساخت و ساز شده است و شامل پوسترها، تصویرسازی و کاریکاتورها است. این نمایشگاه با همکاری نگارخانه هنرهای معاصر فلسطین و سایر موسسات هنری برگزار می‌شود. افتتاحیه نمایشگاه در روز اول بهمن ماه در نگارخانه فلسطین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا مطالعات تاریخی ۱۸ بهمن می‌توانند آثار را در آدرس مذکور مشاهده نمایند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان آثار خلاقانه، «قاب غمگین» شامل آثاری از هنرمندان تجسمی ایران است که طی سال‌ها فعالیت در همراهی با مردم مظلوم فلسطین در قالب پوستر، تصویرسازی و کاریکاتور خلق کرده‌اند. مصطفی گودرزی، عبدالحمید شریفی‌راد، سید مسعود شجاعی‌طباطبایی، احمد آقاقلی‌زاده، حمید عجمی، علی وزیریان‌ثانی، حسین یوزباشی، بهنام زنگی، صابر شیخ رضایی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه «قاب غمگین» به همت موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا و با همکاری نگارخانه هنرهای معاصر فلسطین، انجمن هنرهای تجسمی تحول اساسی و دفاع مقدس، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و موسسه آموزش عالی آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می‌شود.

این نمایشگاه روز اول بهمن ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ در نگارخانه فلسطین افتتاح خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۸ بهمن، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ (به استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه) به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۷۴، مراجعه کنند.


نمایشگاه «قاب غمگین» شامل آثار هنرمندان تجسمی ایران است.
این آثار توسط هنرمندان در همراهی با مردم فلسطین خلق شده‌اند.
نمایشگاه به همت موسسه صبا و با همکاری نگارخانه فلسطین و انجمن هنرهای تجسمی تحول اساسی برگزار می‌شود.
افتتاح نمایشگاه در روز اول بهمن ماه ۱۴۰۲ در نگارخانه فلسطین می‌باشد.
علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۸ بهمن، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۷۴ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *