نمایشگاه ملی عکس استخراج معدنی برگزار می‌شود در خانه هنرمندان.

نمایشگاه جشنواره ملی عکس معدن در خانه هنرمندان برگزار می‌شود


در جشنواره ملی عکس استخراج معدنی بعد از بررسی عکس‌ها و مجموعه‌های رسیده به دبیرخانه، ۶۳ عکس از ۴۲ عکاس و ۶ مجموعه عکس از ۶ عکاس برای ارایه در نمایشگاه انتخاب شده است. در بخش مجموعه عکس نیز ۶ عکاس به جشنواره راه یافته اند. داوری این جشنواره با حضور ساعد نیک‌ذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی و با همراهی محمدرضا بهرامن به عنوان داور کارشناس برگزار شد. مراسم اهدای جوایز و رونمایی از اثر ادبی جشنواره در مطالعات تاریخی ۶ بهمن ماه برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه عکس‌های راه‌یافته به جشنواره نیز تا ۱۶ بهمن ماه برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری‌های خانه هنرمندان ایران برای بازدید مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی خانه هنرمندان ایران، با پایان داوری نخستین جشنواره ملی عکس استخراج معدنی بعد از بررسی عکس‌ها و مجموعه‌های رسیده به دبیرخانه، ۶۳ عکس از ۴۲ عکاس و ۶ مجموعه عکس از ۶ عکاس برای ارایه در نمایشگاه انتخاب شدند.

اسامی عکاسان راه یافته به نخستین جشنواره ملی عکس استخراج معدنی به شرح زیر است:

محمدرضا بهمرام، احمد تاجی، محمدحسین مهیمنی، شهرام سلیمی‌نژاد، حمد صالحی (۲ اثر)، سیدمتین هاشمی، علی رمضانیان (۳ اثر)، محسن کابلی (۲ اثر)، نصرت جعفری، سید علی رضویان، رضا قاسمی، سعید قاسمی (۲ اثر)، حسن غفاری، مرجان تقی‌پور (۲ اثر)، بهزاد نعمتی، امیرحسین کمالی (۲ اثر)، امین رحمانی (۲ اثر)، نسیم همتی، ابراهیم عرب‌بیکی، فرهاد زرگریان اهری، حمید سبحانی، زهرا باقرزاده (۲ اثر)، احمد امیراحمدی، مریم ابوالحسینی پور اشگذر، احمد بلباسی، بهزاد عظیمی (۳ اثر)، مجید حجتی (۴ اثر)، فرناز دمنابی (۲ اثر)، احسان جزینی، مجید دهقانی زاده، حسین ملایمت (۲ اثر)، صادق حاتمی، علی حسن‌زاده، مجتبی گیتی نژاد، هادی دهقان‌پور (۲ اثر)، صادق ذباح (۴ اثر)، بهار شقایق (۲ اثر)، محمد نسایی، شرمین نصیری، امیرحسین تاران، جمشید فرجوند فردا، پویا بیات.

در بخش مجموعه عکس نیز ابراهیم بهرامی، مصطفی حسن‌زاده، محمد حسامیان، محمد عطایی محمدی، سعید رضوانیان و فردین نظری به جشنواره راه یافتند.

داوری این جشنواره با حضور ساعد نیک‌ذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی و با همراهی محمدرضا بهرامن به عنوان داور کارشناس برگزار شد.

مراسم اهدای جوایز و رونمایی از اثر ادبی جشنواره با حضور رییس و هیات مدیره خانه استخراج معدنی ایران و جمعی از مدیران حوزه تولیدی استخراج معدنی ایران، برگزیدگان جشنواره به همراه اهالی میراث و آثار خلاقانه، جمعه ۶ بهمن ماه ١۴٠٢ ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

همچنین نمایشگاه عکس‌های راه‌یافته به جشنواره نیز جمعه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا ١۶ بهمن ماه ١۴٠٢ برپا است.

خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیل است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری‌های این مجموعه مراجعه کنند.


نتیجه گیری از این متن این است که در نخستین جشنواره ملی عکس استخراج معدنی، ۶۳ عکس و ۶ مجموعه عکس انتخاب شده و برای نمایشگاه انتخاب شده‌اند. عکاسان و مجموعه‌هایی که به جشنواره راه یافته‌اند، شامل افرادی همچون محمدرضا بهمرام، احمد تاجی، محمدحسین مهیمنی و… هستند. داوری این جشنواره با حضور ساعد نیک‌ذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی و با همراهی محمدرضا بهرامن صورت گرفته است. اهدای جوایز و رونمایی از اثر ادبی جشنواره نیز در مطالعات تاریخی ۶ بهمن ماه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد. همچنین، نمایشگاه عکس‌های راه‌یافته به جشنواره هم در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برپا خواهد شد و تا ۱۶ بهمن ماه به نمایش خواهد گذاشت. علاقه‌مندان می‌توانند روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برای بازدید از این نمایشگاه به گالری مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *