سهام های برجسته بازار بازار سهام در مطالعات تاریخی ۱۰ دی ۱۴۰۲/ عملکرد مثبت ۶۴ درصد

نمادهای پرتقاضای بورس ۱۰ دی ۱۴۰۲/ نمادی که ۶۴ درصد مثبت بود


در این متن به وضعیت بازار سهام در روز مورد بحث پرداخته شده است. شاخص کل بازار سهام در این روز ریزشی داشته و بیشتر نمادهای بازار سرمایه منفی بودند. همچنین بیانگر شرح وضعیت نماد شگستر است که با رشد ۶۴ درصد به مثبتی دست یافته است. علاوه بر این، در متن به برخی از نمادهای با حجم معاملات بیشتر اشاره شده است، مانند شگستر، داتام، ثباغ و غیره. همچنین ورود پول‌های بزرگ به نمادها و برآیند این ورود نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، شاخص کل بازار سهام امروز وضعیت ریزشی داشته و بیشتر نمادهای بازار سرمایه منفی بودند، ۳۹۵ نماد منفی، ۳۴ نماد صف فروش، ۱۹۴ نماد مثبت، ۴۷ نماد صف خرید بودند. نکته معاملات امروز بازگشایی نماد شگستر بود که به مثبت ۶۴ درصد نیز رسید.

بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم هفتگی
شگستر، داتام، ثباغ، خوساز، دابور، خوساز

بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم ۳ ماهه
داتام، شگستر، غشصفا، فلامی

بیشترین حجم معاملات به حجم کل شرکت
خنصیر، بکاب، غشصفا، واعتبار

ورود پول‌های بزرگ
غشصفا، خنصیر، مادیرا

بیشترین برآیند ورود پول‌های بزرگ به نسبت ارزش معاملات هر سهم
غشصفا، کرومیت، والماس


شکست شگستر در معاملات امروز باعث افزایش ۶۴ درصدی آن شد. حجم معاملات بیشترین است در مورد شگستر، داتام، ثباغ، خوساز و دابور. در حجم معاملات به نسبت میانگین حجم هفتگی، داتام، شگستر، غشصفا و فلامی بیشترین حجم را دارند. در حجم معاملات به نسبت میانگین حجم ۳ ماهه، داتام، شگستر، غشصفا و فلامی بیشترین حجم را دارند. در حجم معاملات به حجم کل شرکت، خنصیر، بکاب، غشصفا و واعتبار بیشترین حجم را دارند. و در ورود پول‌های بزرگ، غشصفا، خنصیر و مادیرا بیشترین ورود را داشتند. در برآیند ورود پول‌های بزرگ به نسبت ارزش معاملات هر سهم، غشصفا، کرومیت و والماس بیشترین برآیند را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *