نصب برنامه‌ها خارج از استور در آیفون قابل انجام است.

نصب خارج از اپ استور برنامه‌ها در آیفون ممکن می‌شود


به تازگی اپل در حال آماده‌سازی برای اجرای قوانین جدید فناوری در اتحادیه اروپا است، که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها را از منابع خارج از اپ استور بارگیری کنند. اپل تاکنون اطلاعاتی درباره این شیوه بارگیری منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان نتوانند قوانین بررسی اپ‌ها را دور بزنند. اپ استور قصد دارد از توسعه‌دهندگانی که بارگیری خارج از اپ استور را به کاربران ارائه می‌دهند، هزینه دریافت کند و درباره اپ‌هایی که از طریق فروشگاهش بارگیری نمی‌شوند، بررسی انجام دهد. این قابلیت فقط برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا اجرا می‌شود. این استراتژی با روابط حکومتی‌های اپ استور در آمریکا همخوانی دارد که اپل به تغییراتی در آن پرداخته است تا توسعه‌دهندگان آمریکایی بتوانند فرایند خرید در اپ و سیستم پرداخت اپل را دور بزنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از انگجت، همزمان با اجرایی شدن قوانین جدید فناوری در اتحادیه اروپا در هفته های آینده اپل نیز مشغول آماده سازی است تا به کاربران اجازه دهد برنامه تلفن همراه ها را از منابع خارج از اپ استور بارگیری کنند.

این شرکت تاکنون اطلاعاتی درباره این شیوه بارگیری منتشر نکرده است، اما به نظر می رسد به توسعه دهندگان اجازه ندهد کمیسیون اپل و قوانین بررسی اپ ها را دور بزنند.

وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرده مالک اپ استور تصمیم دارد از توسعه دهندگانی که بارگیری خارج از اپ استور به کاربران ارائه می دهند هزینه دریافت کند و همچنان درباره اپ هایی که از طریق فروشگاهش بارگیری نمی شوند، بررسی هایی انجام می دهد. البته این قابلیت فقط برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا و در راستا پیروی از مقررات بازارهای دیجیتال این منطقه اجرا می شود.

هرچند در گزارش اشاره شده که این برنامه اپل نهایی نشده اما این استراتژی با دیگر تغییراتی که شرکت در روابط حکومتی های اپ استور در آمریکا ایجاد کرده همخوانی دارد. هفته گذشته اپل به طور رسمی قوانین خود برای توسعه دهندگان آمریکایی را تغییر داد تا آنها بتوانند فرایند خرید در اپ و سیستم پرداخت اپل را دور بزنند.


در هفته های آینده، اپل قصد دارد به کاربران اجازه دهد برنامه تلفن همراه ها را از منابع خارج از اپ استور بارگیری کنند. شرکت اپل تاکنون اطلاعاتی درباره این شیوه بارگیری منتشر نکرده است، اما به نظر می رسد کمیسیون اپل و قوانین بررسی اپ ها را به دست توسعه دهندگان بسپارد. مالک اپ استور نیز قصد دارد از توسعه دهندگانی که بارگیری خارج از اپ استور به کاربران ارائه می دهند هزینه دریافت کند و بررسی هایی را درباره اپ هایی که از طریق فروشگاهش بارگیری نمی شوند، انجام دهد. این قابلیت فقط برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا اجرا می شود. این استراتژی با تغییراتی که اپل در روابط حکومتی های اپ استور در آمریکا ایجاد کرده همخوانی دارد. اپل هفته گذشته قوانین خود را برای توسعه دهندگان آمریکایی تغییر داد تا آنها بتوانند فرایند خرید در اپ و سیستم پرداخت اپل را دور بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *