نسخه جدید برنامه تلفن همراه پیام رسان ایتا منتشر شد

نسخه جدید پیام رسان ایتا عرضه شد


در این خبر آمده است که پس از مدت‌ها انتظار، نسخه جدید پیام‌رسان ایتا با قابلیت تماس صوتی و تصویری عرضه شد. این نسخه امکاناتی از قبیل برقراری تماس با کیفیت بالا و محو کردن تصویر مخاطب را دارا می‌باشد. این اخبار توسط محمد خوانساری، رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی منتشر شده است. به گفته وی، این ویژگی‌ها از جمله ویژگی‌های انحصاری این خدمت محسوب می‌شوند. این مطلب همچنین دارای تصویر مربوطه به نسخه جدید ایتا است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد خوانساری رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی در خصوص نسخه جدید یک پیام‌رسان بومی گفت: خوشحالیم که پس از مدت‌ها انتظار و مطالبه کاربران، بالاخره نسخه جدید پیام‌رسان ایتا با قابلیت تماس صوتی و تصویری عرضه شد.

وی افزود: برقراری تماس با کیفیت بالا (HD) و همچنین امکان محو کردن تصویر مخاطب (مناسب برای تماس در اماکن پر ازدحام) از جمله ویژگی‌های انحصاری این خدمت است.


محمد خوانساری رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران اعلام کرد که نسخه جدید پیام‌رسان ایتا با قابلیت تماس صوتی و تصویری عرضه شده است. وی با برقراری تماس با کیفیت بالا (HD) و امکان محو کردن تصویر مخاطب را معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *