تصویر اول نوید پورفرج در “بی بدن” منتشر شد.

نخستین تصویر از نوید پورفرج در «بی بدن» منتشر شد


اثر سینمایی سینمایی “بی بدن” ساخته مرتضی علیزاده و تهیه شده توسط سید مصطفی احمدی است. تصویر اولیه از نوید پورفرج در این اثر سینمایی منتشر شده است و او در کنار الناز شاکردوست نقش اصلی را ایفا می‌کند. اثر سینمایی بر اساس یک روایت خیالی واقعی در مورد یکی از پرونده‌های جنایی جنجالی اخیر ساخته شده است و کاظم دانشی به عنوان نویسنده در این اثر سینمایی حضور دارد. پورفرج پیش از این با سه اثر سینمایی دیگر در جشنواره اثر سینمایی فجر حضور داشته و برای بازی در آن‌ها نامزد جایزه بهترین بازیگر شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از امور رسانه ای اثر سینمایی، با رسیدن به آخرین روزهای فیلمبرداری اثر سینمایی سینمایی «بی بدن» نخستین ساخته سینمایی مرتضی علیزاده به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، اولین تصویر از نوید پورفرج در این اثر سینمایی با عکس مریم تخت کشیان منتشر شد.

نوید پورفرج در کنار الناز شاکردوست ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی «بی بدن» است. پورفرج پیش از این با سه اثر سینمایی «زالاوا»، «مغز استخوان» و «مغزهای کوچک زنگ زده» در جشنواره اثر سینمایی فجر حضور داشته که با هر سه این اثر سینمایی‌ها نامزد جایزه بهترین بازیگر این جشنواره شده است.

«بی بدن» بر اساس داستانی واقعی به یکی از جنجالی ترین پرونده های جنایی چند ساله اخیر پرداخته است و کاظم دانشی که پیش از این اثر سینمایی «علفزار» را ساخته بود در این اثر سینمایی به عنوان نویسنده حضور دارد.


نتیجه این متن انتشار تصویر نوید پورفرج در اثر سینمایی “بی بدن” است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *