معرفی سه محصول جدید در حوزه خدمات مالی دیجیتال بانک زراعت

معرفی ۳ محصول جدید بانکداری دیجیتال بانک کشاورزی


بانک زراعت با طراحی و اجرای سه محصول جدید، در مسیر تحقق تحول دیجیتال در خدمات مالی اقدام کرده است. این اقدام سبب تسهیل و تسریع دسترسی مشتریان به خدمات خدمات مالی متنوع و همین‌طور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت زیرساخت‌های امنیت غذایی کشور شده است. محصول اول، “کیف پول دیجیتال نوینکست” به مشتریان امکان پرداخت را برای بازرگانی الکترونیک فراهم می‌کند. همچنین بانک زراعت بستر نرم‌افزاری اینترنتی “کالای ایرانی” را برای فروش کالا و خدمات تمام ایرانی به مشتریان خود ارائه کرده است. محصول دیگر این بانک، “پالیز مارکت” است که به تسریع دسترسی مشتریان به خدمات و محصولات بخش زراعت کمک می‌کند. بستر نرم‌افزاری پالیز نیز بستر سازماندهی زنجیره تأمین بخش زراعت را فراهم می‌کند. با این بستر نرم‌افزاری، بانک زراعت نه تنها تأمین مالی زنجیره ساخت و ساز زراعت را انجام می‌دهد، بلکه هدف‌های حاکمیتی بخش زراعت را نیز تدعیم می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بانک زراعت، این بانک با طراحی و اجرای این سه محصول جدید، از یک سو در مسیر تحقق سند تحول دیجیتال در اکوسیستم خدمات مالی کشور، همسو با تکنولوژی روز در عرصه خدمات مالی، گام برداشته تا دسترسی مشتریان به خدمات متنوع خدمات مالی را تسریع و تسهیل بخشد؛ و از سوی دیگر در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و نیز رسالت بانک زراعت در پشتیبانی از زنجیره تأمین محصولات زراعت و تحکیم زیرساخت‌های امنیت غذایی کشور، اقدام موفقیت آمیز و اثرگذاری داشته است.

بر اساس این گزارش، «کیف پول دیجیتال نوینکست» یک کیف پول نقدی، اعتباری و چند جیبی است که با دارا بودن جیب‌های ریالی، جیب اوراق تعهد دیجیتال، جیب تسهیلات، جیب تخفیف و جیب کالابرگ، موجب کاهش هزینه بار تراکنش‌های ریز مقدار در شبکه بانک، افزایش سرعت معامله تجاری، اشتراک گذاری ابزار پرداخت بین اعضای زیست بوم دانش مالی دیجیتال کشور و در مجموع افزایش رضایتمندی و بهبود تجربه کاربر از فضای بستر نرم‌افزاری خواهد شد. پذیرندگان نیز می‌توانند با بهره گیری از جامعه دارندگان کیف پول دیجیتال نوینکست نسبت به توسعه بازار خود اقدام و از امکانات این کیف پول برای افزایش مشتریان خود بهره گیرند. نسخه تحت وب کیف پول نوینکست در حال حاضر در محیط عملیاتی و به نشانی https://wallet.bki.ir قرار گرفته و ضمن هم‌پیمانی با بستر نرم‌افزاری پالیز به عنوان بستر سازماندهی زنجیره تأمین بانک زراعت به صورت نقدی و اعتباری در دسترس عموم قرار دارد. همچنین به زودی نسخه موبایل برنامه تلفن همراه نوینکست، دسترسی در سوپر برنامه تلفن همراه باران، دستگاه‌های کارتخوان، سندباکس و نیز هم‌پیمانی با سایر کیف پول‌ها و بستر نرم‌افزاری‌ها در اختیار مشتریان بانک زراعت قرار خواهد گرفت.

این گزارش می‌افزاید: بانک زراعت در راستای حمایت از ساخت و ساز داخلی، نسبت به ایجاد بستر نرم‌افزاری بازرگانی الکترونیک «کالای ایرانی» با رویکرد فروش کالا و خدمات تمام ایرانی برای مشتریان این بانک اقدام کرده است. در این بستر نرم‌افزاری مشتریان می‌توانند با بهره گیری از خدمات پرداخت آتی و نیز اخذ تسهیلات، نسبت به خرید از این بستر نرم‌افزاری اقدام کنند. این بستر نرم‌افزاری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی تحول سیاسی در دسترس مشتریان بانک زراعت قرار خواهد گرفت.

همچنین بانک زراعت در راستای اهداف سازماندهی زنجیره تأمین بخش زراعت و در پی راه اندازی بستر نرم‌افزاری پالیز، بخش بازارگاه این زیست بوم را تحت عنوان «پالیز مارکت» با هدف تسریع و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات و محصولات بخش زراعت و همچنین حمایت از فعالان کوچک مقیاس و خرده فروشان بخش زراعت و صنایع وابسته، ایجاد و راه اندازی کرده است.

شایان ذکر است، بستر نرم‌افزاری پالیز، به عنوان بستر سازماندهی زنجیره تأمین بخش زراعت از ساخت و ساز کنندگان تا مصرف کنندگان نهایی است به نحوی که بانک زراعت در رکن ضامن نسبت به تأمین مالی زنجیره اقدام و اهداف حاکمیتی بخش زراعت را در زنجیره‌ها و مفاهیم زراعت قراردادی دنبال می‌کند. این بستر نرم‌افزاری در نشانی https://scm.bki.ir در دسترس فعالان بخش زراعت قرار دارد.


بانک زراعت با طراحی و اجرای سه محصول جدید، در مسیر تحقق سند تحول دیجیتال در اکوسیستم خدمات مالی کشور گام برداشته است. همچنین این بانک از طریق حمایت از تولیدکنندگان داخلی و پشتیبانی از زنجیره تأمین محصولات زراعت و تحکیم زیرساخت‌های امنیت غذایی کشور، اقدام موفقیت‌آمیزی انجام داده است. به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات خدمات مالی، بانک زراعت اقدام به ایجاد بستر نرم‌افزاری بازرگانی الکترونیک “کالای ایرانی” نموده است. همچنین با راه‌اندازی بستر نرم‌افزاری “پالیز مارکت”، بخش بازارگاه زنجیره تأمین بخش زراعت را تحت عنوان یک شرکت نوپا راه‌اندازی کرده است. بستر نرم‌افزاری پالیز به عنوان بستر سازماندهی زنجیره تأمین بخش زراعت و بانک زراعت در رکن ضامن نسبت به تأمین مالی زنجیره اقدام و هدف حاکمیتی بخش زراعت را در زنجیره‌ها و مفاهیم زراعت دنبال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *