مراسم روز ملی فناوری فضایی با حضور رییس جمهور برگزار شد.

مراسم روز ملی فناوری فضایی با حضور رییس جمهور برگزار شد


صبح امروز، مراسم روز ملی فناوری فضایی با حضور ابراهیم رییسی، رییس جمهور، عیسی زارع پور، وزیر مخابرات، محمدرضا قرایی آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی ایران در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد. همچنین، در همان زمان، نمایشگاهی از دستاوردهای محققان کشور در حوزه فناوری هوا و فضا برگزار شد که ابراهیم رئیسی، مقام عالی رتبه، از آن بازدید کرد. در این نمایشگاه، ماکت‌های برخی ماهواره‌های ساخته شده توسط فناوران کشور، مانند ماهواره ثریا و ماهواره مهدا، و هفت سامانه مربوط به آتش سوزی، اکوسیستم و پایش سطح منابع آبی به نمایش گذاشته شدند. قبل از این مراسم، شورای عالی تحول اساسی فرهنگی ۱۴ بهمن را به دنبال پرتاب موفقیت آمیز ماهواره‌ی ملی امید به فضا به عنوان روز فناوری فضایی نامگذاری کرده بود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مراسم روز ملی فناوری فضایی صبح امروز با حضور ابراهیم رییسی رییس جمهور، عیسی زارع پور وزیر مخابرات، محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حسن سالاریه، رییس سازمان فضایی ایران در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.

همزمان با برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از دستاوردهای محققان کشور در حوزه فناوری‌های هوا و فضا برپا شد که ابراهیم رئیسی، مقام عالی رتبه کشورمان از این نمایشگاه بازدید کرد.

ماکت‌های برخی ماهواره‌های ساخته شده توسط فناوران کشور از جمله ماهواره ثریا و ماهواره مهدا، ۷ سامانه مربوط به آتش سوزی، اکوسیستم و پایش سطح منابع آبی برخی محصولات این نمایشگاه به شمار می آیند.

شورای عالی تحول اساسی فرهنگی پیش از این ۱۴ بهمن را به دنبال پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ملی امید به فضا به عنوان روز فناوری فضایی نامگذاری کرد.


مراسم روز ملی فناوری فضایی با حضور ابراهیم رییسی، عیسی زارع پور، محمدرضا قرایی آشتیانی و حسن سالاریه در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد. نمایشگاهی از دستاوردهای محققان کشور در حوزه فناوری هوا و فضا برپا شد و ابراهیم رئیسی از این نمایشگاه بازدید کرد. ماکت‌های ماهواره‌های ساخته شده توسط فناوران کشور از جمله ماهواره ثریا و ماهواره مهدا، ۷ سامانه مربوط به آتش سوزی، اکوسیستم و پایش سطح منابع آبی نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند. شورای عالی تحول اساسی فرهنگی با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ملی امید به فضا، ۱۴ بهمن را به عنوان روز فناوری فضایی نامگذاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *