تغییرات در سازماندهی گروه معارف شبکه دو: علیرضا رشادتی منصوب شد
0 نظر
با توجه به حکم صادر شده توسط حامد بامروتنژاد مدیر شبکه دو سیما، علیرضا رشادتی به عنوان مدیر گروه معارف اسلامی شبکه دو منصوب شده است. در این حکم ضمن اشاره به تجربه و تعهد عالی او در عرصه رسانه، تأکید شده است که او به تبیین و پردازش صحیح اصول چهارگانه رهبر معظم تحول اساسی، بهرهبرداری از ظرفیتهای کشور و سازمان، طراحی سوژهها و فعالیتهای خلاقانه، استفاده هوشمندانه از مباحث کارشناسی در پاسخ به شبهات و معرفی محصولات شبکههای معاند، برنامهریزی و آسیبشناسی وضعت کنونی، برقراری ارتباط منطقی و اصولی با حوزههای مختلف و مرتبط کشور و سازمان و ارتقای کیفی برنامههای معارفی متمرکز خواهد بود. علیرضا رشادتی قبلاً مدیر گروه تولیدات فضای مجازی مرکز بسیج صدا و سیما بوده است.
به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی شبکه دو، حامد بامروتنژاد مدیر شبکه دو سیما طی حکمی، علیرضا رشادتی را به عنوان مدیر گروه معارف اسلامی منصوب کرد.
وی در حکم علیرضا رشادتی به عنوان مدیر گروه معارف اسلامی آورده است:
«با عنایت به تعهد و تجربیات جنابعالی در عرصه رسانه، به موجب این حکم به عنوان «مدیر گروه معارف اسلامی شبکه دو» منصوب میشوید. تبیین و پردازش صحیح اصول چهارگانه مورد تأکید رهبر معظم تحول سیاسی، استفاده از تمامی ظرفیتهای کشور و سازمان به منظور تقویت بنیه دینی و ایمان روشنبینانه مخاطبینِ هدف، طراحی سوژهها و فعالیتهای خلاقانه و استفاده هوشمندانه از مباحث کارشناسی در پاسخ به شبهات و معرفی محصولات شبکههای معاند، استفاده از کارشناسان باتجربه و مطلع و طرح موضوعات مورد نیاز مخاطب، برقراری ارتباط منطقی و اصولی با حوزههای مختلف و مرتبط کشور و سازمان، برنامهریزی برای آسیبشناسی وضعت کنونی و ارائه ساز و کارهای مناسب برای ارتقای کیفی برنامههای معارفی از اهم انتظارات اینجانب است.
امید دارم با استعانت از درگاه الهی و ائمه معصومین علیهمالسلام در تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و منصور باشید.»
علیرضا رشادتی پیشتر مدیر گروه تولیدات فضای مجازی مرکز بسیج صدا و سیما بوده است.
علیرضا رشادتی به عنوان مدیر گروه معارف اسلامی شبکه دو منصوب شد. او برای تبیین و پردازش صحیح اصول چهارگانه مورد تأکید رهبر معظم تحول سیاسی، استفاده از تمامی ظرفیتهای کشور و سازمان به منظور تقویت بنیه دینی و ایمان روشنبینانه مخاطبینِ هدف، طراحی سوژهها و فعالیتهای خلاقانه و استفاده هوشمندانه از مباحث کارشناسی در پاسخ به شبهات و معرفی محصولات شبکههای معاند، استفاده از کارشناسان باتجربه و مطلع و طرح موضوعات مورد نیاز مخاطب، برقراری ارتباط منطقی و اصولی با حوزههای مختلف و مرتبط کشور و سازمان، برنامهریزی برای آسیبشناسی وضعت کنونی و ارائه ساز و کارهای مناسب برای ارتقای کیفی برنامههای معارفی ارائه خواهد کرد.