محدودیت انتقال وجه بین کارت به کارت برای برخی افراد حقیقی در شبکه بانکی

محدودیت کارت به کارت برای برخی از افراد حقیقی در شبکه بانکی


هادی خانی، رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت دانش مالی در یک نامه به رئیس کل نهاد مالی، بر محدودیت خدمات کارت به کارت برای برخی از مشتریان بانکی تاکید کرده است. در نامه آمده است که ارائه خدمات کارت به کارت به افراد حقیقی فاقد پرونده مالیاتی، بیش از یک میلیارد تومان یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه، برای تمامی کارت‌های بانکی متصل به کد ملی شخص ممنوع است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت دانش مالی در نامه‌ای به رئیس کل نهاد مالی بر محدودیت خدمات کارت به کارت برای برخی از مشتریان بانکی تاکید کرد.

در این نامه آمده است: نظر به استفاده برخی از صنوف از حساب‌های نیابتی به ویژه از طریق کارت به کارت در شبکه بانکی کشور، ارائه خدمات کارت به کارت بیش از یک میلیارد تومان یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به افراد حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت‌های بانکی متصل به کد ملی شخص ممنوع است.


مرکز اطلاعات مالی وزارت دانش مالی محدودیت خدمات کارت به کارت برای برخی مشتریان بانکی را تاکید کرد. استفاده برخی صنوف از حساب‌های نیابتی و ارائه خدمات کارت به کارت بیش از یک میلیارد تومان یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به افراد حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت‌های بانکی ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *