ساخت هنر صوتی “مجنون” توسط مجید انتظامی

مجید انتظامی موسیقی «مجنون» را ساخت


اثر سینمایی سینمایی “مجنون” تهیه‌کنندگی عباس نادران و کارگردانی مهدی شامحمدی و نویسندگی علیرضا محصولی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این اثر سینمایی در جشنواره چهل و دوم اثر سینمایی فجر حضور دارد و دربارهٔ حماسه آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در نقطه دورافتاده مجنون و عملیات بزرگ خیبر است.


دریافت
9 MB

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی سینمایی «مجنون» به تهیه‌کنندگی عباس نادران و کارگردانی مهدی شامحمدی و نویسندگی علیرضا محصولی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در جشنواره چهل و دوم اثر سینمایی فجر حضور دارد.

این اثر سینمایی سینمایی تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که برشی از حماسه آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در نقطه دورافتاده مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.


اثر سینمایی سینمایی “مجنون” به تهیه‌کنندگی عباس نادران و کارگردانی مهدی شامحمدی و نویسندگی علیرضا محصولی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این اثر سینمایی تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و برشی از حماسه آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در نقطه دورافتاده مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *