به تهران، لوازم خانگی غیراستاندارد توقیف شده است.

لوازم خانگی غیر استاندارد در تهران توقیف شد


در این متن از سایت خبری مهر، اعلام شده است که در یک بازرسی به یک مرکز بزرگ عرضه لوازم خانگی در تهران، لوازم خانگی غیر استاندارد شامل چای‌ساز، قهوه‌ساز، ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن و اتو شناسایی شده و با واحد صنفی عرضه‌کننده مطابق مقررات برخورد شده است. همچنین در جریان بازرسی از بازار عرضه لوازم خانگی خیابان امین حضور تهران، کالاهای خارجی و قاچاق شناسایی و با فروشندگان آن، برخورد قانونی صورت گرفته است. در پایان نیز اعلام شده است که یک هود اجاق خوراک پزی بدون مجوز و نشان استاندارد با نام تجاری «فیدس» در یک واحد تولیدی در پاکدشت ورامین توقیف شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از اداره استاندارد استان تهران، محمد حسین طاهری افزود: در بازرسی از یک مرکز بزرگ عرضه لوازم خانگی، لوازم خانگی غیر استاندارد شامل چای‌ساز، قهوه‌ساز، ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن و اتو شناسایی و با واحد صنفی عرضه‌کننده مطابق مقررات برخورد شد.

وی ادامه داد: همچنین در جریان بازرسی از بازار عرضه لوازم خانگی خیابان امین حضور تهران، کالاهای خارجی و قاچاق شناسایی و با فروشندگان آن، برخورد قانونی صورت گرفت.

این مقام مسئول در پایان، ضمن تاکید بر استمرار بازرسی‌های بازرسان استاندارد از واحدهای تولیدی و صنفی، از توقیف هود اجاق خوراک پزی بدون مجوز و نشان استاندارد با نام تجاری «فیدس»، در یک واحد تولیدی در پاکدشت ورامین خبر داد.


در بازرسی انجام شده بر روی یک مرکز بزرگ فروش لوازم خانگی، لوازم خانگی غیر استاندارد شامل چای‌ساز، قهوه‌ساز، ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن و اتو شناسایی شد. همچنین، در بازار عرضه لوازم خانگی خیابان امین حضور تهران، کالاهای خارجی و قاچاق شناسایی و با فروشندگان آن برخورد قانونی صورت گرفت. هود اجاق خوراک پزی بدون مجوز و نشان استاندارد با نام تجاری «فیدس» در یک واحد تولیدی در پاکدشت ورامین توقیف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *