به فارسی می‌توان این عنوان را به صورت زیر بازنویسی کرد: “تأیید نداشتن قطعیت درباره سوء استفاده از گاز ترکمنستان وجود دارد”

قطعی سواپ گاز ترکمنستان در هاله ای از ابهام


در روز جاری، خبری به نشر رسید که سواپ گاز ترکمنستان در برخی رسانه‌ها قطع شده است. این اتفاق، ادامه‌ای از بدعهدی ترکمن‌ها در زمینه تامین گاز است. در سال گذشته، در سردترین روزها نیز سواپ گاز توسط ترکمن‌ها قطع شد و این کشور، که در دهه ۸۰ بازرگانی بین‌الملل گاز خود را به ایران قطع کرده بود، همچنان تعهدات خود را ندارد. تا به این لحظه، بررسی‌ها نشان نمی‌دهد که آیا قطعی سواپ گاز ترکمنستان تأیید شده است یا نه و این موضوع در حال حاضر تحت هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، در روز جاری خبری مبنی بر قطعی سواپ گاز ترکمنستان در برخی از رسانه‌ها منتشر شد؛ البته این بد عهدی ترکمن‌ها پیشینه طولانی دارد.

سال گذشته بود که در سردترین روزها سواپ گاز از سوی ترکمن‌ها قطع شد، کشوری که در دهه ۸۰ هم بازرگانی بین‌الملل گاز خود را به ایران قطع کرد.

پیگیری‌های خبرنگار دیجیاتور از مسئولان شرکت ملی گاز در رابطه با قطعی سواپ گاز ترکمنستان تا این لحظه مورد تأیید یا تکذیب قرار نگرفته و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


قطع سواپ گاز ترکمنستان در برخی رسانه‌ها منتشر شد. گزارش مربوط به سال گذشته است که در آن سواپ گاز ترکمنستان قطع شده بود. مسئولان شرکت ملی گاز هنوز به این خبر پاسخ مناسبی نداده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *