قطار جشنواره کارت جادویی بانک بازرگانی به ایستگاه ششم می‌رسد.

قطار جشنواره کارت جادویی بانک تجارت به ایستگاه ششم رسید


در متن ارائه شده، اعلام شده است که قرعه‌کشی مرحله ششم جشنواره کارت جادویی بانک بازرگانی با حضور نمایندگان حراست، بازرسی و اداره امنیت اطلاعات بانک برگزار شده است و برندگان موردنظر انتخاب شده‌اند. آدرس اینترنتی برای آگاهی از برندگان و اخبار جشنواره ارائه شده و شرایط حضور در قرعه‌کشی توضیح داده شده است. همچنین بانک بازرگانی راه‌حلی برای افراد غیرمشتریان ارائه داده است، که با نصب برنامه تلفن همراه “باجت” و افتتاح حساب بانکی در بانک بازرگانی، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازماندهی روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی، قرعه‌کشی مرحله ششم جشنواره کارت جادویی که با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» در حال برگزاری است، عصر دوشنبه هجدهم دیماه با حضور نمایندگان حراست، بازرسی و اداره امنیت اطلاعات این بانک برگزار شد و برنده‌های خوش شانس این دوره از بین پنج میلیون و ۴۲۷ هزار و ۵۲۵ شرکت کننده واجد شرایط با بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۷۴ میلیون کوپن شانس، انتخاب شدند.

همراهان جشنواره بزرگ کارت جادویی بانک بازرگانی برای اطلاع از اسامی برندگان، آخرین اخبار و زمان قرعه‌کشی‌های بعدی می‌توانند به آدرس https://ctejarat.com/magiccard مراجعه کنند.

شرط حضور متقاضیان در قرعه‌کشی، استفاده از کارت بانک بازرگانی در خریدهای روزانه، پرداخت قبوض، خرید شارژ شبکه جهانی و… است و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان مانده حساب کاربر در هر روز یک امتیاز به وی تعلق خواهد گرفت؛ به عبارت دیگر هر اندازه میزان پس‌انداز کاربر در حساب‌ بیشتر باشد، شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهد داشت.

در این جشنواره هر تراکنش واریزی، معادل ۶ برابر تراکنش برداشت که ۱۰ امتیاز دارد، امتیاز خواهد داشت. حداقل میانگین حساب کاربر برای حضور در قرعه‌کشی هر دوره باید بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد و مشتریانی هم که به‌جای کارت از همراه‌بانک خود استفاده کنند ۱۵ امتیاز دریافت خواهند کرد.

بانک بازرگانی برای افرادی که کاربر این بانک نیستند نیز راه‌حل ساده‌ای در نظر گرفته است. این افراد می‌توانند با نصب برنامه تلفن همراه باجت بازرگانی از بازار یا https://mybajet.ir به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعبه، حساب خود را در بانک بازرگانی افتتاح کرده، کارت خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند و در جشنواره کارت جادویی بانک بازرگانی شرکت داشته باشند.


در مرحله ششم جشنواره کارت جادویی بانک بازرگانی، برنده‌های خوش شانس انتخاب شدند. همراهان جشنواره می‌توانند به آدرس مربوطه مراجعه کرده و اسامی برندگان و زمان قرعه‌کشی‌های بعدی را مشاهده کنند. شرط حضور در قرعه‌کشی استفاده از کارت بانک بازرگانی در خریدهای روزانه، پرداخت قبوض و خرید شارژ شبکه جهانی است و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان مانده حساب کاربر، یک امتیاز به وی تعلق می‌گیرد. هرچه میزان پس‌انداز کاربر بیشتر باشد، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی بیشتر خواهد بود. هر تراکنش واریزی معادل ۶ برابر تراکنش برداشت، ۱۰ امتیاز را به کاربر می‌دهد. حداقل میانگین حساب کاربر برای حضور در قرعه‌کشی باید بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد و در صورت استفاده از همراه‌بانک، ۱۵ امتیاز به مشتریان تعلق می‌گیرد. برای غیرمشتریان بانک بازرگانی نیز راه‌حلی وجود دارد که با نصب برنامه تلفن همراه باجت بازرگانی و افتتاح حساب بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه، کارت خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند و در جشنواره کارت جادویی بانک بازرگانی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *