اثر سینمایی ۱۰ مأموریت فضایی ایران در یک سال اخیر/ پرتاب ققنوس تا ثریا

فیلم ۱۰ پرتاب فضایی ایران در یک سال اخیر/ پرواز ققنوس تا ثریا


وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور، اعلام کرد که در دو سال اخیر ۱۰ پرتاب فضایی انجام شده است که معادل یک دهه قبل از آن است. او همچنین تصاویر زیبایی از مدینه منوره و حرم امیرالمومنین (ع) را که توسط ماهواره‌های ایرانی اخذ شده است، به اشتراک گذاشته است. در پایان، وی به همه متخصصین و دانشمندان مجاهد فضایی کشور خدا قوت می‌گوید.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: به فضل الهی در دو سال اخیر ،۱۰ پرتاب فضایی صورت گرفته که معادل یک دهه پیش از آن است.

وی افزود: در این ایام مبارک، تصاویری غرورآفرین از دانش بومی فضایی و تصاویر زیبایی از مدینه منوره و حرم امیرالمومنین (ع) که توسط ماهواره‌های ایرانی اخذ شده را به شما تقدیم می‌کنم و به همه متخصصین و دانشمندان مجاهد فضایی کشور خدا قوت می‌گویم.


در دو سال اخیر، ۱۰ پرتاب فضایی صورت گرفته است. در این ایام مبارک، تصاویری غرورآفرین از دانش بومی فضایی و تصاویر زیبا از مدینه منوره و حرم امیرالمومنین (ع) توسط ماهواره‌های ایرانی اخذ شده است. به همه متخصصین و دانشمندان مجاهد فضایی کشور خدا قوت می‌گویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *