اثر سینمایی‌های قرار گرفته در جشنواره اثر سینمایی فجر چهل و دوم روی شاخصهای «شناسا»

فیلم‌های چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر روی «شناسا» قرار گرفت


در این متن آمده است که اثر سینمایی‌های جشنواره اثر سینمایی فجر از سوم بهمن تا اردیبهشت امسال روی سامانه “شناسا” قرار گرفته اند و سینماداران می‌توانند با وارد کردن رمز ورود، اثر سینمایی‌ها را دریافت کنند. علاوه بر این، سینماداران شهرستان‌ها نیز می‌توانند ۱۶ اثر سینمایی از بین ۳۳ اثر سینمایی جشنواره را انتخاب کرده و در سینمای خود نمایش دهند. سامانه “شناسا” در تهران و استان‌ها برای اولین بار آغاز به کار کرده است و هدف آن ارسال همزمان اثر سینمایی به تهران و شهرستان‌ها و حذف هارد از روش بارگیری اثر سینمایی است. البته سامانه سخت‌افزاری نیز همچنان پابرجا است و در صورت عدم امکان استفاده از سامانه “شناسا”، هارد برای رساندن اثر سینمایی به سینماداران استفاده خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی موسسه سینماشهر، اثر سینمایی‌های جشنواره اثر سینمایی فجر از چهارم بهمن به ترتیب ارایه از دبیرخانه جشنواره روی سامانه «شناسا» قرار گرفته و سینماداران می‌توانند با وارد کردن رمز ورود، اثر سینمایی‌ها را دریافت کنند.

همچنین از ۳۳ اثر سینمایی جشنواره که روی سامانه «شناسا» قرار می‌گیرد، سینماداران شهرستان‌ها بر اساس تفاهم با دبیرخانه جشنواره می‌توانند ۱۶ اثر سینمایی اعلام‌شده را انتخاب کرده و در سینمای خود نمایش دهند.

بر این اساس، سامانه «شناسا» از شهریور امسال آغاز به کار کرد، امسال برای اولین بار در تهران و همه استان‌ها با هدف ارسال همزمان اثر سینمایی به تهران و شهرستان‌ها و حذف هارد از روش بارگیری اثر سینمایی‌های جشنواره از طریق سامانه شناسا استفاده می‌شود.

البته سامانه سخت‌افزاری پشتیبانی جهت اکران اثر سینمایی‌ها همچنان پابرجا است و اگر سینماداران به هر دلیل نتوانستند از فضای «شناسا» برای بارگیری اثر سینمایی‌ها استفاده کنند از هارد برای رساندن اثر سینمایی به آنها استفاده خواهد شد.


اثر سینمایی‌های جشنواره اثر سینمایی فجر از چهارم بهمن به ترتیب ارایه از دبیرخانه جشنواره روی سامانه «شناسا» قرار گرفته و سینماداران می‌توانند با وارد کردن رمز ورود، اثر سینمایی‌ها را دریافت کنند. همچنین از ۳۳ اثر سینمایی جشنواره که روی سامانه «شناسا» قرار می‌گیرد، سینماداران شهرستان‌ها بر اساس تفاهم با دبیرخانه جشنواره می‌توانند ۱۶ اثر سینمایی اعلام‌شده را انتخاب کرده و در سینمای خود نمایش دهند. بر این اساس، سامانه «شناسا» از شهریور امسال آغاز به کار کرد، امسال برای اولین بار در تهران و همه استان‌ها با هدف ارسال همزمان اثر سینمایی به تهران و شهرستان‌ها و حذف هارد از روش بارگیری اثر سینمایی‌های جشنواره از طریق سامانه شناسا استفاده می‌شود. البته سامانه سخت‌افزاری پشتیبانی جهت اکران اثر سینمایی‌ها همچنان پابرجا است و اگر سینماداران به هر دلیل نتوانستند از فضای «شناسا» برای بارگیری اثر سینمایی‌ها استفاده کنند از هارد برای رساندن اثر سینمایی به آنها استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *