پایان اثر سینمایی‌برداری «بدن‌ناپیدا» دریافت شد/اولین تصاویر گلاره عباسی و سروش صحت

فیلم‌برداری «بی‌بدن» تمام شد/نخستین تصاویر گلاره عباسی و سروش صحت


اثر سینمایی سینمایی “بی‌بدن” که توسط مرتضی علیزاده ساخته شده، به پایان رسید و همزمان با این اتفاق تصاویر اولیه از بازیگران اصلی اثر سینمایی، سروش صحت و گلاره عباسی، منتشر شدند. الناز شاکردوست و نوید پورفرج نیز در این اثر سینمایی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. اثر سینمایی‌برداری تمام شده و در حال حاضر فرآیند تدوین و ساخت هنر صوتی آغاز شده است. “بی‌بدن” یک اثر سینمایی اجتماعی ملتهب است که در چهل و دومین جشنواره فجر اکران خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی اثر سینمایی، اثر سینمایی‌برداری اثر سینمایی سینمایی «بی‌بدن» نخستین ساخته سینمایی مرتضی علیزاده به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، به پایان رسید و همزمان نخستین تصاویر از سروش صحت و گلاره عباسی در این اثر سینمایی اجتماعی منتشر شد.

این 2 بازیگر در کنار الناز شاکردوست و نوید پورفرج ایفاگر نقش‌های اصلی «بی بدن» هستند.

همزمان با پایان اثر سینمایی‌برداری تدوین این اثر سینمایی توسط مهدی سعدی و ساخت هنر صوتی توسط حبیب خزایی‌فر آغاز شده است.

«بی بدن» از اثر سینمایی‌های ملتهب اجتماعی امسال است که پس از اتمام مراحل طولانی فنی در چهل و دومین جشنواره فجر رونمایی خواهد شد.

عکس خبر از مریم تخت‌کشیان است.


اثر سینمایی سینمایی “بی بدن” با بازیگران سروش صحت و گلاره عباسی تمام شد. تدوین اثر سینمایی توسط مهدی سعدی و ساخت هنر صوتی توسط حبیب خزایی‌فر آغاز شده است. این اثر سینمایی در جشنواره فجر امسال رونمایی خواهد شد. عکس خبر از مریم تخت‌کشیان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *