فصل نهم “پاتوق اثر سینمایی کوتاه تهران” ترک می‌شد

فصل نهم «پاتوق فیلم کوتاه تهران» کلید می‌خورد


نهمین فصل پاتوق اثر سینمایی کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری مؤسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز (پخش رویش) از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی بهمن تهران آغاز به کار می‌کند. این فصل شامل ۱۲۰ اثر سینمایی کوتاه منتخب در ژانرهای مختلف است که طی ۳۰ هفته، روزهای یکشنبه از ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن تهران به نمایش درخواهد آمد. همچنین جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان، کارشناسان و عوامل اثر سینمایی‌ها نیز بعد از نمایش آثار برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، نهمین فصل پاتوق اثر سینمایی کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری مؤسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز (پخش رویش) از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی بهمن تهران آغاز به کار می‌کند.

این فصل از پاتوق شامل ۱۲۰ اثر سینمایی کوتاه منتخب در ژانرهای گوناگون است که طی ۳۰ هفته، روزهای یکشنبه از ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن تهران به نمایش درخواهد آمد. همچنین هر هفته و پس از نمایش آثار، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان، کارشناسان و عوامل اثر سینمایی‌ها برگزار می‌شود.

پاتوق اثر سینمایی کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران در این فصل نیز همچون دوره‌های گذشته، همزمان با تهران در سینماهای سراسر کشور به میزبانی دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان، هر هفته با حضور در پردیس سینمایی بهمن تهران، از جلسه اکران و نقد و بررسی اثر سینمایی‌های بهره‌مند شوند. همچنین جهت دریافت کارت باشگاه مخاطبان به انجمن سینمای جوانان ایران مراجعه کنند.


جشنواره اثر سینمایی کوتاه پاتوق با برنامه‌ی 120 اثر سینمایی کوتاه در 30 هفته در پردیس سینمایی بهمن شروع به کار می‌کند. این جشنواره همچنان به صورت رایگان در سراسر کشور برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با حضور در جلسات اکران و نقد و بررسی اثر سینمایی‌ها شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *