فروش سینماها در آخرین هفته بهمن اعلام شد، با حضور ۵۰۰ هزار مخاطب

فروش‌ سینماها در هفته آخر بهمن اعلام شد/ ۵۰۰ هزار مخاطب در سینما


در گزارشی از موسسه سینماشهر آمار فروش اثر سینمایی‌های سینمایی هفته آخر بهمن منتشر شد. براساس این گزارش، اثر سینمایی “هاوایی” با بیش از ۸ میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان، “هتل” با بیش از ۶ میلیارد ۸۸۸ میلیون تومان و “ویلای ساحلی” با بیش از ۳ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان به ترتیب بیشترین فروش را داشتند. همچنین فروش اثر سینمایی‌هایی مانند “مسافری از گانورا” و “بچه زرنگ” نیز منتشر شد که فروش‌های قابل توجهی را داشتند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی موسسه سینماشهر، اثر سینمایی‌های سینمایی «هاوایی» با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان، «هتل» با فروش بیش از ۶ میلیارد ۸۸۸ میلیون تومان، «ویلای ساحلی» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان، «فسیل» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان و «ورود و خروج ممنوع» با فروش بیش از یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم فروش‌های میلیاردی جدول فروش اثر سینمایی‌های آخرین هفته بهمن بدون احتساب فروش جشنواره اثر سینمایی فجر را به خود اختصاص دادند.

همچنین، اثر سینمایی‌های «مسافری از گانورا» با فروش بیش از ۸۹۲ میلیون تومان، «بچه زرنگ» با فروش بیش از ۶۰۹ میلیون تومان، «نارگیل ۲» با فروش بیش از ۵۵۹ میلیون تومان، «روشن» با فروش بیش از ۱۶۷ میلیون تومان، «ضد» با فروش بیش از ۱۴۶ میلیون تومان و «جوجه تیغی» با فروش بیش از ۱۰۴ میلیون تومان رتبه‌های ششم تا یازدهم جدول فروش این هفته جای گرفتند.


فروش اثر سینمایی‌های سینمایی در هفته آخر بهمن اعلام شد و اثر سینمایی‌های “هاوایی”، “هتل”، “ویلای ساحلی”، “فسیل” و “ورود و خروج ممنوع” به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم فروش‌های میلیاردی را به خود اختصاص دادند. ضمنا، اثر سینمایی‌های “مسافری از گانورا”، “بچه زرنگ”، “نارگیل ۲”، “روشن”، “ضد” و “جوجه تیغی” نیز جایگاه‌های ششم تا یازدهم را در جدول فروش این هفته بهمن به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *