اعلام آگهی برای پنجمین سال دوره جایزه “هنر صوتی و رسانت”

فراخوان پنجمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شد


دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر فراخوان پنجمین دوره جایزه “هنر صوتی و رسانه” را منتشر کرد. این جشنواره با هدف دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و پاسداشت نقش بی بدیل آنها در پوشش رویدادهای فرهنگی-هنری حوزه هنر صوتی برگزار می‌شود. جایزه “هنر صوتی و رسانه” در دو محور برگزار می‌شود؛ افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به هنر صوتی و کلام و افزایش سواد آثار خلاقانه هنر صوتی در جامعه. سامانه جشنواره برای ثبت نام متقاضیان آماده است و جشنواره در تهران و استان‌های دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی جشنواره هنر صوتی فجر، دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر، فراخوان پنجمین دوره جایزه «هنر صوتی و رسانه» به‌ عنوان بخش جنبی این رویداد هنری را منتشر کرد.

این جشنواره همچون سنوات گذشته و به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت نقش بی بدیل رسانه‌ها در پوشش رخدادهای فرهنگی – هنری حوزه هنر صوتی، رویکرد علمی در نقد حوزه هنر صوتی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از هنر صوتی در جامعه و مشارکت موثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه هنر صوتی با رسانه‌ها، فراخوان پنجمین دوره برگزاری جایزه «هنر صوتی و رسانه» را منتشر کرد.

«جایزه هنر صوتی و رسانه» در ۲ محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ هنر صوتی، افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به هنر صوتی و کلام، میراث‌سازی با هنر صوتی، افزایش سواد آثار خلاقانه هنر صوتی در بین عموم جامعه، توجه به گونه‌های مختلف هنر صوتی و خرده میراث‌ها و تبیین هنر صوتی به عنوان کالای فرهنگی برگزار می شود.

سامانه جشنواره به آدرس www.fajrmusicfestival.com از ۷ تا ۱۴ بهمن ماه سال جاری و براساس متن فراخوان، آماده ثبت نام متقاضیان خواهد بود.

سی‌ و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر به همت دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی، توسط انجمن هنر صوتی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه، جایزه هنر صوتی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای مشاهده متن فراخوان پنجمین دوره جایزه «هنر صوتی و رسانه» اینجا را کلیک کنید.


دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر، فراخوان پنجمین دوره جایزه «هنر صوتی و رسانه» را منتشر کرد. این جشنواره با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ هنر صوتی برگزار می شود. جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر توسط انجمن هنر صوتی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *