گزارش پخش رسانه‌های صوتی و تصویری جشنواره فجر ۴۲ منتشر شد.

فراخوان رسانه‌های دیداری و شنیداری فجر ۴۲ منتشر شد


ارتباطات سازمانی جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر اعلام کرد که ثبت نام برای رسانه‌های دیداری و شنیداری برای حضور در سینمای رسانه جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر از روز دوشنبه ۱۸ دی ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه انجام می‌شود. ثبت نام برای رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری ها و منتقدان در مطالعات تاریخی ۲۷ آذرماه تا ۳۰ آذرماه انجام شد و ۱۰۳۲ نفر متقاضی کارت سینمای رسانه دریافت کردند. مقررات ثبت نام و داشتن مجوز و برنامه معتبر برای رسانه‌های الکترونیکی و تلویزیونی نیز توسط ارتباطات سازمانی جشنواره تعیین شده است. جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، ارتباطات سازمانی چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر با هدف تکریم رسانه‌های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام می‌دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز دوشنبه ۱۸ دی ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند. این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه‌ جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از مطالعات تاریخی مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال ‌شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- ارایه معرفی‌نامه با امضای مدیر رسانه برای رسانه‌های اینترنتی الزامی است. معرفی‌نامه از رسانه‌هایی پذیرش می شود که دارای مجوز از وزارت میراث و ارشاد اسلامی باشد. همچنین درگاه پخش برنامه‌های اینترنتی حتما می‌بایست در نامه رسمی ارسالی، درج شده باشد.

۲- برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌بایست مصوبه پخش شبکه‌های مورد نظر را دارا باشند و زمان پخش و مدت زمان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی باید در نامه ارسالی قید شود. در هر زمان که ارتباطات سازمانی جشنواره از عدم پخش برنامه اعلامی مطلع شود، مجاز به ممانعت از ادامه فعالیت در سینمای رسانه خواهد بود. همچنین درصورتی که برنامه در سال قبل نیز پخش شده باشد، حتما باید نمونه برنامه در یک لوح فشرده به همراه نامه به ارتباطات سازمانی جشنواره ارسال شود. بدیهی است که دریافت کارت و عدم پخش برنامه در سال گذشته از جمله ملاک‌های بررسی خواهد بود.

۳- در نامه معرفی همه برنامه‌های رادیو، تلویزیونی و اینترنتی، می‌بایست عنوان شغلی دقیق درخواست‌کننده (خبرنگار، گزارشگر، نویسنده، مجری، تصویربردار، صدابردار، عوامل فنی، تهیه کننده و …) قید شود.

۴- بدیهی است که به معرفی‌شدگان هر رسانه، بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده به ترتیب اولویت مندرج در نامه، کارت خبرنگاری، تصویربرداری و عوامل فنی تعلق می‌گیرد و اصلاح بعدی اولویت‌ها پذیرفته نخواهد شد.

۵- به ثبت نام متقاضیان خارج از رسانه های دیداری و شنیداری ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت نام رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و منتقدان از ۲۷ آذرماه تا ۳۰ آذرماه انجام شد و ۱۰۳۲ نفر متقاضی دریافت کارت سینمای رسانه شدند.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.


ثبت نام در جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر از مطالعات تاریخی ۱۸ دی ماه تا ۲۱ دی ماه انجام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com استفاده کرده و مدارک لازم را بارگذاری کنند. مطالعات تاریخی ارسال تقاضاها برای حضور در سینمای رسانه جشنواره تمدید نمی‌شود و درخواست‌هایی که بعد از این مطالعات تاریخی ارسال می‌شوند، در اولویت قرار نخواهند گرفت. درخواست حضور در جشنواره برای رسانه‌های اینترنتی نیازمند ارایه معرفی‌نامه با امضای مدیر رسانه است که دارای مجوز از وزارت میراث و ارشاد اسلامی باشد. همچنین در نامه باید درگاه پخش برنامه‌های اینترنتی درج شده باشد. برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیازمند داشتن مصوبه پخش شبکه‌های مورد نظر و قید زمان پخش و مدت زمان برنامه‌ها در نامه معرفی است. درصورت عدم پخش برنامه، رسانه ممانعت از ادامه فعالیت در سینمای رسانه جشنواره خواهد شد. همچنین در صورتی که برنامه در سال قبل نیز پخش شده باشد، باید نمونه برنامه در همراه نامه ارسال شود. در نامه معرفی همه برنامه‌های رادیو، تلویزیونی و اینترنتی، عنوان شغلی دقیق درخواست‌کننده باید قید شود. اولویت در اختیار معرفی‌شدگان هر رسانه قرار می‌گیرد و اصلاح بعدی اولویت‌ها پذیرفته نمی‌شود. ثبت نام رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری ها و منتقدان از مطالعات تاریخی ۲۷ آذرماه تا ۳۰ آذرماه انجام شد و ۱۰۳۲ نفر متقاضی کارت سینمای رسانه را دریافت کردند. جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر در مطالعات تاریخی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *