عوامل “ضد” به “بسته پیشنهادی” می‌شوند/ پیشنهاد بسته برنامه صوتی با موضوع باستانی

عوامل «ضد» به «بسته پیشنهادی» می‌آیند/ پیشنهاد پادکست با باستانی


امشب ششم بهمن ماه، عوامل اثر سینمایی سینمایی «ضد» به برنامه «بسته پیشنهادی» می آیند و با مژده لواسانی مجری برنامه گفت‌وگو می کنند. همچنین در این برنامه، اسماعیل باستانی مجری رادیو و تلویزیون به ارایه پیشنهادهایی شنیدنی می پردازد و برنامه صوتی های مختلفی برای مخاطبان معرفی میکند. برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی، تهیه‌کنندگی الهه بهبودی و سردبیری محمد جباری پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۲ به پخش می‌رسد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برنامه، عوامل اثر سینمایی سینمایی «ضد» شامل محمدرضا شفیعی تهیه کننده، امیرعباس ربیعی کارگردان و مجید پتکی بازیگر امشب جمعه ششم بهمن ماه به برنامه «بسته پیشنهادی» می آیند و با مژده لواسانی مجری برنامه گفت‌وگو می کنند.

در بخش دیگر این برنامه اسماعیل باستانی مجری رادیو و تلویزیون به ارایه پیشنهادهایی شنیدنی می پردازد و برنامه صوتی های مختلفی برای مخاطبان معرفی می کند.

«بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی و سردبیری محمد جباری پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۲ به پخش می‌رسد.


در این متن، اثر سینمایی سینمایی “ضد” توسط محمدرضا شفیعی تهیه شده است و امیرعباس ربیعی کارگردان و مجید پتکی بازیگر در این اثر سینمایی حضور دارند. آن‌ها امشب جمعه ششم بهمن ماه در برنامه “بسته پیشنهادی” حضور خواهند داشت و با مژده لواسانی مجری برنامه مصاحبه خواهند کرد. همچنین، در این برنامه اسماعیل باستانی برنامه صوتی‌های مختلفی را به مخاطبان معرفی می‌کند. “بسته پیشنهادی” روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 22 به طور منظم پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *