بررسی شده است دلیل اختلال در درگاه ملی مجوزها

علت اختلال در درگاه ملی مجوزها بررسی شد


محمد خوانساری، رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران، در پاسخ به کاربری در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی اعلام کرد که برای توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، نیاز به به‌روزرسانی این درگاه وجود داشته است. این به‌روزرسانی با هماهنگی و اطلاع‌رسانی به دستگاه‌های اجرایی انجام شده و آزمون عملکرد هم تا پایان وقت کاری روز پنج‌شنبه به طول انجامید. فرآیند انتشار این به‌روزرسانی درجمعه شروع شده و به دلیل پیچیدگی‌های مربوط به آن، تا صبح روز شنبه ادامه پیدا کرد. خوانساری در پایان عذرخواهی کرده و خواستار اطلاع‌رسانی مناسب به دستگاه‌ها و مخاطبان برای به‌روزرسانی‌های آینده شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد خوانساری، رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی در پاسخ به کاربری در خصوص خرابی سایت مجوزها در صبح شنبه ۷ بهمن ماه گفت: به منظور توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، نیاز به به‌روزرسانی این درگاه وجود داشت که موضوع به روز رسانی و زمانبندی آن به دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی شد. انجام گسترده آزمون عملکرد تا پایان وقت کاری روز پنج‌شنبه به طول انجامید.

وی افزود: فرآیند انتشار به صبح روز جمعه موکول شد و پیش‌بینی می‌شد تا پایان روز جمعه، انتشار به اتمام برسد. با توجه به پیچیدگی‌های مربوط به این انتشار، این فرآیند تا صبح روز شنبه ادامه پیدا کرد.

خوانساری در پایان گفت: ضمن عذرخواهی از همه مخاطبان این سامانه بابت توقف در ارائه خدمات، از همکارانم خواستم از این پس، به‌روز رسانی سامانه به دستگاه‌ها و مخاطبان به‌نحو مناسب اطلاع رسانی شود.


محمد خوانساری، رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران، در پاسخ به یک کاربر در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی، خرابی سایت مجوزها را توضیح داد. به منظور توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، نیاز به به‌روزرسانی این درگاه وجود داشت. نتیجه‌ای که به دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی شد این بود که انجام گسترده آزمون عملکرد تا پایان وقت کاری روز پنج‌شنبه طول خواهد کشید. پیش‌بینی می‌شد تا اتمام روز جمعه، به روزرسانی به مرحله اتمام برسد، اما با توجه به پیچیدگی‌های مربوط به این انتشار، فرآیند تا صبح روز شنبه ادامه پیدا کرد. در پایان، خوانساری عذرخواهی کرد و خواستار اطلاع رسانی به دستگاه‌ها و مخاطبان در مورد به‌روزرسانی سامانه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *