تساوی در پرداخت و شفافیت مصرف با نصب کنتورهای هوشمند منابع آبی

عدالت در پرداخت و شفافیت مصرف با نصب کنتور های هوشمند آب


هاشم امینی، مدیر عامل شرکت فناوری طراحی منابع آبی و فاضلاب، اعلام کرده است که تفاهم نامه‌ای با مؤسسه منابع آبی کشور برای آزمایشگاه مرجع کنتورهای هوشمند و هوشمندسازی کنتورهای منابع آبی منعقد شده است. وی تاکید کرده است که هوشمندسازی کنتورهای منابع آبی می‌تواند به سازماندهی مصرف منابع آبی و تقسیم منصفانه آن در واحدهای آپارتمانی کمک کند و باعث تغییر رویه در توزیع منابع آبی می‌شود. نصب کنتورهای هوشمند به هر خانواده امکان پرداخت هزینه متناسب با مصرف آن را می‌دهد و به عدالت و شفافیت در پرداخت و سازماندهی مصرف منابع آبی کمک می‌کند.

هاشم امینی مدیر عامل شرکت فناوری طراحی منابع آبی و فاضلاب در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به اینکه کنتورهای هوشمند به زودی تفاهم نامه‌ای با مؤسسه منابع آبی کشور منعقد شده است، گفت: این تفاهم نامه در خصوص آزمایشگاه مرجع کنتورهای منابع آبی و در کنار آن هوشمند سازی کنتورهای منابع آبی بوده است که به این سمت سوق پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون کنتورهای بالای یک اینچ تکلیف شده با هزینه‌هایی که از طریق مشترکین انجام می‌شود آنها را هوشمند کنیم

مدیر عامل شرکت فناوری طراحی منابع آبی و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: هوشمند سازی کنتورهای منابع آبی اگر در کنار آن در تمام واحدهای آپارتمانی چنین اقدامی صورت بگیرد به دلیل اینکه هر مشترکی می‌داند چقدر منابع آبی مصرف می‌کند قطعاً می‌تواند نسبت به روشی که اکنون توزیع منابع آبی صورت می‌گیرد تغییر رویه می‌دهد

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نصب کنتورهای هوشمند می‌تواند کمک شایانی به سازماندهی مصرف کند، خاطر نشان کرد: باید در نظر داشت که در یک مجموعه ۱۰ واحدی میزان منابع آبی مصرفی تقسیم بر ۱۰ می‌شود در صورتی که با نصب کنتورهای هوشمند هر خانواده متناسب با مصرفی که داشته هزینه پرداخت می کند و عدالت در پرداخت و شفاف شدن میزان منابع آبی مصرفی را به دنبال دارد که می‌تواند به سازماندهی مصرف منابع آبی کمک شایانی کند.


هوشمند سازی کنتورهای منابع آبی به دلیل دانستن مصرف منابع آبی توسط هر مشترک، می‌تواند تغییر رویه در توزیع منابع آبی به همراه داشته باشد. نصب کنتورهای هوشمند می‌تواند به سازماندهی مصرف منابع آبی و عدالت در پرداخت و پرداخت مبالغ متناسب با مصرف کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *