سرهنگ ثریا و عبور از مبلغ نیم میلیارد تومان

عبور «سرهنگ ثریا» از نیم میلیارد تومان


اثر سینمایی سینمایی «سرهنگ ثریا» با نگاهی جدید به موضوع منافقین در ۲۴۸ سانس اکران عمار با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده و تاکنون درخواست اکران آن در سیستم اکران مردمی عمار بیش از ۱۰۰۰ بار ثبت شده است. استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، قم، فارس و مرکزی بیشترین تعداد مخاطبان را جذب کرده‌اند و اکران‌های این اثر سینمایی بیشتر در مساجد، موسسه آموزش عالی‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار شده است. «سرهنگ ثریا» روایت خیالی واقعی مادری است که برای نجات فرزندش از چنگ منافقین، به کمک خانواده‌های دیگری که در شرایط مشابه هستند، پادگان منافقان در عراق را نابود می‌کند. اثر سینمایی حاصل تلاش و هماهنگی لیلی عاج به کارگردانی و ساخت و ساز سازمان هنری رسانه‌ای اوج بوده و در جشنواره اثر سینمایی فجر ۱۴۰۱ به عنوان بهترین اثر سینمایی اول شناخته شده است. ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن و شهروز آقایی‌پور از بازیگران این اثر سینمایی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند این اثر سینمایی را در مراکز مختلفی مانند مساجد، موسسه آموزش عالی‌ها و ادارات اکران کنند.

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی سینمایی «سرهنگ ثریا» که منافقین را از زاویه‌ای جدید موضوع خود قرار داده، در ۲۴۸ سانس اکران عمار میزبان ۲۱ هزار و ۳۴۵ مخاطب بوده است. ۱۰۶۶ درخواست اکران نیز تاکنون به نام این اثر سینمایی در سامانه اکران مردمی عمار ثبت شده است.

همچنین استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، قم، فارس و مرکزی بیشترین تعداد مخاطب را در این اکران‌ها داشته‌اند و بیشترین مکان‌هایی که در آن اکران انجام شده مساجد، موسسه آموزش عالی‌ها و پایگاه‌های بسیج بوده است.

اثر سینمایی سینمایی «سرهنگ ثریا» که در سینماها تا به امروز یک میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان فروش و ۴۵ هزار و ۸۵ مخاطب به خود دیده است، روایت خیالی واقعی مادری به نام ثریا عبداللهی است که برای نجات فرزندش که در چنگ منافقین گرفتار شده، به کمک دیگر خانوده‌های مشابه، پادگان منافقان در عراق را از هم می‌پاشد.

این اثر سینمایی که اولین بار در جشنواره فجر ۱۴۰۱ به نمایش درآمد، برنده سیمرغ بلورین گوهرشاد و دیپلم افتخار بهترین اثر سینمایی اول از این جشنواره شد. هم‌چنین جایزه بهترین بازیگر زن و جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره اثر سینمایی مقاومت از دیگر افتخارات آن است.

ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن و شهروز آقایی‌پور از جمله بازیگران این اثر سینمایی به کارگردانی لیلی عاج و ساخت و ساز سازمان هنری رسانه‌ای اوج هستند.

عموم مردم می‌توانند اثر سینمایی سینمایی «سرهنگ ثریا» را در مساجد، مدارس، موسسه آموزش عالی‌ها، حوزه‌های علمیه، ادارات و … اکران کنند. جهت ثبت درخواست اکران این اثر سینمایی به نشانی ekranmardomi.ir/movie/sarhang-sorayya مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.


اثر سینمایی سینمایی “سرهنگ ثریا” باعث توجه و استقبال مخاطبان بسیاری شده است. تعداد سانس‌ها و تعداد مخاطبان حضوری در اکران‌های این اثر سینمایی بسیار بالا بوده است. همچنین استان‌های مختلف ایران این اثر سینمایی را با استقبال بیشتری دیده‌اند و بیشترین تعداد مخاطب در مساجد، موسسه آموزش عالی‌ها و پایگاه‌های بسیج بوده است. فروش این اثر سینمایی در سینماها نیز بسیار بالا بوده و تا به امروز به یک میلیارد و 739 میلیون تومان رسیده است. در جشنواره فجر این اثر سینمایی برنده جوایز مهمی شد و بازیگران و تیم ساخت آن نیز افتخارات متعددی از آن به دست آوردند. علاوه بر سینماها، مردم نیز می‌توانند این اثر سینمایی را در ادارات، مدارس، موسسه آموزش عالی‌ها و همچنین در مساجد تماشا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *