طرح اتصال فیبرنوری؛ زیرساخت پهن باند دانش مالی دیجیتال

طرح اتصال فیبرنوری زیرساخت پهن باند اقتصاد دیجیتال است


معاون امور مجلس وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، رضا باقری اصل، در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی درباره اهمیت فیبرنوری و دانش مالی دیجیتال سخنرانی کرده است. او اعلام کرد که اتصال هر روستا به شبکه فیبرنوری، باعث رشد عدالت دسترسی و برخورداری از خدمات آنلاین و دانش مالی دیجیتال می‌شود. او اعلام کرد که در دو سال گذشته، نزدیک به ۶۰۰۰ روستا به شبکه فیبرنوری متصل شده اند و به زودی تمام روستاییان و مناطق کم برخوردار نیز به این شبکه متصل خواهند شد. باقری اصل در انتهای سخنرانی خود، طرح ملی اتصال فیبرنوری به منازل و کسب و کارها را عامل قدرتمندی برای دانش مالی دیجیتال ایران توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، رضا باقری اصل معاون امور مجلس وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی در خصوص فیبرنوری و دانش مالی دیجیتال گفت: اتصال هر روستا به شبکه فیبرنوری، رشد عدالت دسترسی و برخورداری از مواهب خدمات برخط و دانش مالی دیجیتال را در پی دارد و خبری امیدبخش برای همه روستاییان عزیز است.

وی افزود: نزدیک به ۶۰۰۰ روستا در دو سال گذشته به شبکه فیبر نوری متصل شده است، انشاالله همه روستاییان عزیز و مناطق کم برخوردار متصل خواهند شد.

باقری اصل در پایان گفت: طرح ملی اتصال فیبرنوری به منازل و کسب و کارها زیرساخت پهن‌باند دانش مالی دیجیتال برای ایران قوی است.


اتصال هر روستا به شبکه فیبرنوری، رشد عدالت دسترسی و برخورداری از مواهب خدمات برخط و دانش مالی دیجیتال را در پی دارد و خبری امیدبخش برای همه روستاییان عزیز است.
نزدیک به ۶۰۰۰ روستا در دو سال گذشته به شبکه فیبر نوری متصل شده است، انشاالله همه روستاییان عزیز و مناطق کم برخوردار متصل خواهند شد.
طرح ملی اتصال فیبرنوری به منازل و کسب و کارها زیرساخت پهن‌باند دانش مالی دیجیتال برای ایران قوی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *