صدور ۲۰٬۶۲۷ شناسه یکتا برای کسب و کارهای قدیمی

تبدیل مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا برای شناسایی واحدهای بدون مجوز


به گزارش دیجیاتور، تا مطالعات تاریخی ۲۳ بهمن، ۲۰،۶۳۷ شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب قدیمی از درگاه ملی مجوزها صادر شده است. طبق مقررات تسهیل صدور مجوزها، همه کسبه باید تا پایان سال ۱۴۰۲ مجوزالکترونیکی دریافت کنند. کسب وکارها می‌توانند با ورود سه کد مختلف در درگاه ملی مجوزها، به سرعت و رایگان مجوز الکترونیکی دریافت کنند و از هوشمند شدن خدمات حکومت در آینده نزدیک، اطلاع یابند.

به گزارش دیجیاتور تا ۲۳ بهمن، ۲۰ هزار و ۶۳۷ شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب قدیمی از درگاه ملی مجوزها صادر شد.

بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ مقررات تسهیل صدور مجوزها، همه کسبه باید تا پایان سال ۱۴۰۲ مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و از ۱۴۰۳ کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، از نظر مقررات فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

️کسب و کارها فقط با ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد مجوز و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، می‌توانند به سرعت،رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

️با هوشمند شدن خدمات حکومت در آینده نزدیک، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمات در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.


اجرای ماده ۱ مقررات تسهیل صدور مجوزها برای کسب و کارها تا پایان سال ۱۴۰۲، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) الزامی است. کسب و کارها می‌توانند به سرعت و غیرحضوری این مجوز را از درگاه ملی مجوزها دریافت کنند و در آینده نزدیک برای دریافت خدمات در ادارات دولتی و بانک‌ها باید این مجوز الکترونیکی را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *