شرکت صدرا؛ سازنده تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش

صدرا؛ تولیدکننده تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش

0 نظر


این متن درباره اهمیت وجود تجهیزات مناسب برای برگزاری جلسات و همایش‌ها در شرکت‌ها و سازمان‌ها است. این تجهیزات شامل میکروفن اتاق کنفرانس، مانیتور، دوربین، اسپیکر، ویدئو وال و مواردی از این قبیل می‌شود. این روزها برگزاری جلسات و همایش‌ها به شیوه حضوری و یا آنلاین بیش از هر زمان دیگری انجام می‌شود و در نتیجه اهمیت استفاده از این تجهیزات دوچندان شده است. شرکت صدرا ایرانیان، با بیش از ۲۳ سال سابقه در زمینه تجهیز اتاق‌های کنفرانس، یکی از بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های این عرصه در ایران است. محصولات این شرکت شامل میکروفن کنفرانس، مانیتور و دوربین است.

به گزارش دیجیاتور، فکر کنید که یک جلسه یا همایش مهم در شرکت یا سازمان خود دارید. برای اینکه اطلاعات به درستی به افراد برسد نیاز به وجود چند ابزار مهم است. فرقی نمی‌کند که جلسه یا همایش شما حضوری یا به شکل ویدئو کنفرانس باشد. در هر صورت شما نیاز به ابزارهایی مانند میکروفن اتاق کنفرانس، مانیتور، دوربین، اسپیکر، ویدئو وال و مواردی از این قبیل خواهید داشت تا تجربه شرکت در این دوره‎می، مفید و قابل قبول باشد. با توجه به اینکه این روزها تعداد این جلسات و همایش‌ها بیش از هر زمان دیگری است، در نتیجه اهمیت این ابزارها دوچندان شده است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات سالن کنفرانس با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس بگیرید.

صدرا ایرانیان به عنوان یکی از اولین مجموعه‌هایی که قدم در راه تجهیز اتاق‌های کنفرانس گذاشت و با بیش از ۲۳ سال سابقه در این زمینه، یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین‌ها در ایران است. از جمله تجهیزاتی که در این مرکز به فروش می‌رسد می‌توان به میکروفن کنفرانس، مانیتور و دوربین اشاره کرد. با ما همراه باشید تا آشنایی بیشتری با محصولات این مجموعه پیدا کنید. در صورتی که در مورد قیمت مانیتور کنفرانس و سایر تجهیزات سوال دارید می‌توانید از طریق همین لینک وارد سایت شده و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

میکروفن اتاق کنفرانس

مهم‌ترین بخش هر اتاق جلسه، میکروفن آن است و وجود آن ضروری به نظر می‌رسد. افراد در همایش‌های حضوری نیاز به ارائه نظرات خود دارند و این کار صرفاً با استفاده از میکروفن اتاق کنفرانس امکان‎پذیر است. در صورتی که کنفرانس به شکل آنلاین برگزار شود، وجود میکروفن ضروری‌تر نیز خواهد بود و کیفیت ارتباط را تضمین می‌کند. انتخاب یک میکروفن مناسب تأثیر زیادی روی روند برگزاری جلسه خواهد داشت.

صدرا ایرانیان، با ارائه میکروفن‌های رومیزی با قابلیت‌های مختلف از جمله قابلیت ردیابی خودکار، حدف نویز، رعایت حق تقدم و … سعی می‌کند تا کیفیت اتاق‌های کنفرانس را افزایش دهد.

دوربین کنفرانس

یکی دیگر از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز در اتاق‌های کنفرانس، دوربین است. وجود دوربین در کنفرانس‌های مجازی و کنفرانس‌هایی که در سالن‌های بزرگ و با تعداد نفرات بالا برگزار می‌شود، ضروری است. دوربین‌های ارائه شده در صدرا ایرانیان از امکانات پیشرفته‎ای همچون چرخش خودکار به سمت سخنران، تشخیص چهره، چرخش افقی و عمودی و رزولوشن بالا (Full HD) برخوردار است.

صدرا؛ تولیدکننده تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش

مانیتور کنفرانس

علاوه بر میکروفن اتاق کنفرانس، مانیتور کنفرانس یکی دیگر از اجزا مورد نیاز برای سالن همایش‏ است. یکی از مدل‌های پرکاربرد امروزی، مانیتور تاشو کنفرانسی نام دارد که مانند لپ‎تاپ امکان تا کردن آن وجود دارد. مانیتور تاشو را می‌توان یک جایگزین مناسب برای مانیتورهای بزرگ و جاگیر دانست که با قرار گرفتن روبروی هر فرد شرکت‎کننده، دسترسی او به تصاویر را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. از جمله مدل‌های محبوب مانیتور در صدرا ایرانیان می‌توان به دو مدل MC88, MC322 اشاره کرد. این مانیتورها همچنین به بلندگوی داخلی، رزولوشن بالا (Full HD) و برخورداری از پنل LED مجهزند.

اما چرا مانیتور تاشو یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در اتاق‌های کنفرانس است؟ ویدئو پروژکتورها و ویدئو وال‌ها می‌توانند تصاویر را در اندازه بزرگ به مخاطب نمایش دهند اما این تکنولوژی‌ها از معایبی هم برخوردارند. برای مثال چشم افرادی که در مجاورت ویدئو پروژکتور و ویدئو وال‌ها قرار می‌گیرند به خاطر این نزدیکی اذیت می‌شود. همچنین تصویر برای افرادی که در فاصله‌های بسیار دورتر واضح نخواهد بود. همین موضوع منجر به ایجاد حس نارضایتی خواهد شد. در حالی که مانیتور تاشو با ابعاد جمع‎وجور خود روی میز هر فرد قرار گرفته و تصویر را به بهترین شکل ممکن به او انتقال خواهد داد.

سیستم ویدئو کنفرانس

در صورتی که تعداد حضار در جلسات شما بیشتر از ۵ نفر است، نیاز به وجود سیستم ویدئو کنفرانس به خوبی حس خواهد شد. در همین راستا صدرا ایرانیان، با ارائه پکیج مربوط به ویدئو کنفرانس تلاش می‌کند تا کیفیت صدا و تصویر افزایش یافته و اتصال به شکل شفاف‌تر و واضح‌تر برقرار شود. از جمله تجهیزات موجود در پکیج ویدئو کنفرانس می‌توان به دوربین، اسپیکرفون، میکروفن اتاق کنفرانس، هاب مرکزی و میکروفن اکسپنشن اشاره کرد.

نیاز به تجهیز اتاق کنفرانس خود دارید؟

ما در این نوشتار سعی کردیم تا تعدادی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای راه‎اندازی یک اتاق کنفرانس را به شما معرفی کنیم. در صورتی که شما نیاز به تجهیز اتاق کنفرانس خود دارید می‌توانید از طریق شماره‎:

۰۵۱-۳۷۰۲۴ با صدرا ایرانیان در تماس باشید. همچنین اینستاگرام این مجموعه با آیدی @sadra_it در دسترس است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک اتاق کنفرانس عبارتند از: میکروفن اتاق کنفرانس، مانیتور کنفرانس، دوربین کنفرانس و سیستم ویدئو کنفرانس.

میکروفن اتاق کنفرانس جهت امکان ارائه نظرات به صورت حضوری یا آنلاین ضروری است.

مانیتور کنفرانس برای نمایش تصاویر بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مدل تاشو می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

دوربین کنفرانس برای جلسات مجازی و در سالن‌های بزرگ ضروری است و ویژگی‌های پیشرفته ای مانند تشخیص چهره و رزولوشن بالا دارد.

سیستم ویدئو کنفرانس به افراد کمک می‌کند تا با کیفیت بهتری به تصاویر دسترسی داشته باشند و اتصال شفافتر و واضحتری برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *