“سورن” کنسرت خود را در برج آزادی برپا می‌کند.

«سورن» دربرج آزادی کنسرت برگزار می‌کند


کنسرت گروه سورن توسط موسسه فرهنگی هنری آوای دلنواز شیرین در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود. این اجرا تحت تهیه کنندگی علی صالحی در چهار سبک پاپ، سنتی، تلفیقی و بختیاری قرار می‌گیرد. همچنین، در این کنسرت آهنگ‌های با کلام خوانندگانی مانند محمد یاوری و حمیدخان محمدی اجرا می‌شود و همچنین نوازندگی نی و فلوت توسط علی صالحی نیز در برنامه قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند بلیط‌ها را از سامانه “ایران کنسرت” تهیه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی برج آزاد، کنسرت گروه سورن به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری آوای دلنواز شیرین روز پنجشنبه ٢٨ دی از ساعت ١٩:٣٠ در سالن اصلی برج آزادی اجرا می‌شود.

این اجرا به تهیه‌کنندگی علی صالحی در چهار سبک‌ مختلف پاپ، سنتی، تلفیقی و بختیاری اجرا می‌شود.

در کنسرت گروه سورن علاوه بر اجرای آهنگ های با کلام خوانندگانی چون محمد یاوری و حمیدخان محمدی، تک‌نوازی نی و فلوت علی صالحی نیز آثاری را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.

علاقه‌مندان و حامیان همیشگی آثار خلاقانه این مرز و بوم برای خرید بلیط می‌توانند به سامانه «ایران کنسرت» مراجعه کنند.


کنسرت گروه سورن توسط موسسه فرهنگی هنری آوای دلنواز شیرین تهیه‌کنندگی شده است. این اجرا توسط علی صالحی در چهار سبک مختلف پاپ، سنتی، تلفیقی و بختیاری اجرا می‌شود. در این کنسرت، آهنگ هایی از محمد یاوری و حمیدخان محمدی اجرا می‌شود و همچنین تک‌نوازی نی و فلوت علی صالحی نیز به اجرا درمی‌آید. علاقه‌مندان و حامیان آثار خلاقانه می‌توانند بلیط خود را از طریق سامانه “ایران کنسرت” تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *