“ساخت زندگی و زندگی” در دمای ۵۰ درجه

«زندگی و زندگی» در دمای ۵۰ درجه ساخته شد


در مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه اثر سینمایی سینمایی “زندگی و زندگی” که شب گذشته برگزار شده بود، علی زادمهر مدیر ارتباطات سازمانی گروه سینمایی “هنروتجربه” از کارگردان و عوامل اثر سینمایی دعوت کرد تا روی سن بیایند. کارگردان این اثر سینمایی، علی قوی‌تن، در این مراسم از همه عوامل اثر سینمایی تشکر کرده و از زحمات گروه سازنده برای به دست آوردن جوایز مختلف در جشنواره‌های خارجی و بین المللی سخن گفت. همچنین بازیگران اصلی و طراح صدا نیز در این مراسم حضور داشتند و درباره اثر سینمایی و تجربه خود صحبت کردند. اثر سینمایی “زندگی و زندگی” از امروز در سینماهای “هنروتجربه” به نمایش درخواهد آمد و انتظار می‌رود توجه بسیاری از علاقمندان هنر هفتم را به خود جلب کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر سینمایی، در ابتدای مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه اثر سینمایی سینمایی «زندگی و زندگی» که شب گذشته ۲۴ بهمن برگزار شد علی زادمهر مدیر ارتباطات سازمانی گروه سینمایی «هنروتجربه» از کارگردان و عوامل این اثر سینمایی دعوت کرد تا روی سن بیایند.

علی قوی‌تن کارگردان اثر سینمایی «زندگی و زندگی» با تشکر از مخاطبان و گروه «هنروتجربه» که شرایط اکران این اثر سینمایی را فراهم کردند، گفت: من از همه عوامل این اثر سینمایی تشکر می‌کنم. ساخت این اثر سینمایی بیش از ۲ سال طول کشید و ممنونم از همکارانم و عوامل اثر سینمایی که در این ۲ سال همراه من بودند. خوشبختانه بعد از آماده شدن، اثر سینمایی در جشنواره‌های مختلف خارجی به نمایش درآمد و جوایز مختلفی نیز به دست آورد، از جمله خانم مقدم‌منش برنده جایزه بهترین بازیگر شد و همین‌طور مهربان درویش‌زاده نیز دیپلم بهترین بازیگر را کسب کرد. در واقع نتیجه زحمات گروه سازنده این شد که برنده پنج جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی کشورهای مختلف دنیا بشویم. بعد از د۲سال نمایش در کشورهای دیگر تصمیم گرفتیم اثر سینمایی را در ایران نیز اکران کنیم تا علاقه‌مندان به اثر سینمایی‌های خاص هم در کشور خودمان اثر سینمایی سینمایی «زندگی و زندگی» را ببینند.

هدا مقدم‌منش بازیگر اصلی اثر سینمایی نیز عنوان کرد: همان‌طوری که در اثر سینمایی مشاهده خواهید کرد این اثر سینمایی در شرایط سختی ساخته شده است. فیلمبرداری در سه ماه تابستان انجام شد و ما در این مدت در کویرهای مختلف مشغول فیلمبرداری بودیم و گاهی دما در زمان فیلمبرداری حتی به بالای ۵۰ درجه می‌رسید اما خوشبختانه امروز نتیجه اثر سینمایی قابل قبول است.

مهربان درویش‌زاده بازیگر کودک اثر سینمایی بیان کرد: خیلی خوشحالم که این‌جا همه شما را می‌بینم. هر چند حضور در این اثر سینمایی کمی سخت بود ولی خیلی خوشحالم که در این اثر سینمایی حضور پیدا کردم و از آقای قوی‌تن سپاسگزارم.

در ادامه بهروز شهامت که طراحی و ترکیب صدای این اثر سینمایی را بر عهده داشت، گفت: خوشبختانه صدابرداری این اثر سینمایی خوب انجام شده و با توجه به تجربه خوب آقای قوی‌تن، متریال خوبی در اختیار ما قرار گرفت. سعی کردیم در اثر سینمایی یک آرامش صوتی ایجاد کنیم و دیالوگ‌ها به خوبی شنیده شود و امیدوارم محصول نهایی قابل قبول باشد.

«زندگی و زندگی» از امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در سینماهای «هنروتجربه» به نمایش درمی‌آید.

هدا مقدم‌منش، مهربان درویش‌زاده، فرشته همیار، یوسف احمدی، حنانه جعفری، هادی هاشمی، ضحی چراغی، صدرا خرم‌آبادی، آرمین کربلایی و عباس درویش‌زاده بازیگران اصلی «زندگی و زندگی» هستند.


کارگردان و عوامل اثر سینمایی «زندگی و زندگی» تشکر کردند و از اینکه اثر سینمایی در جشنواره‌های مختلف خارجی به نمایش درآمد و جوایز گرفت، خوشحال بودند. این اثر سینمایی پس از دو سال نمایش در کشورهای دیگر، در ایران اکران شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *