زائران حرم امیرالمؤمنین (ع) با ندا دادن شعار “مرگ بر اسرائیل” اعتراض خود را اعلام کردند.

زائران حرم امیرالمؤمنین (ع) شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند

0 نظر


کوروش زارعی، نویسنده، بازیگر و کارگردان صحنه نمایش درمورد حادثه تروریستی کرمان و واکنش مردم و هنرمندان عراق توضیحاتی ارائه کرده است. او در حاشیه حرم امیرالمؤمنین (ع) در نجف به شعار “مرگ بر اسراییل” شاهد تظاهرات جمعی بوده است، و همچنین در نمایش میدانی “دادگاه” در فرودگاه بغداد نیز تماشاگران با همین شعار روبرو بوده‌اند. زارعی بیان کرده است که صهیونیست‌ها هنوز ضربه‌ای که خورده‌اند را پذیرفته‌اند و در تلاشند تا از مسئولیت خود در قتل مردم مظلوم فلسطین و غزه خلاص شوند. او همچنین اشاره کرده است که صهیونیست‌ها بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده‌اند. به عنوان هنرمند، زارعی نیز جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه و حادثه تروریستی کرمان را محکوم می‌کند و تاکید می‌کند “مرگ بر اسراییل” است.

کوروش زارعی نویسنده، بازیگر و کارگردان صحنه نمایش که این روزها در حال اجرای نمایش میدانی «دادگاه» با موضوع محاکمه آمریکای جنایتکار در فرودگاه شهر بغداد است، درباره حادثه تروریستی کرمان و واکنش مردم و هنرمندان کشور عراق در این خصوص، به خبرنگار دیجیاتور گفت: روز چهارشنبه 13 دی در شهر نجف در حرم امیرالمؤمنین (ع) حضور داشتم و وقتی خبر حادثه تروریستی کرمان اعلام شد، زائران حاضر در حرم شعار «مرگ بر اسراییل» را سر دادند. در شب اجرای نمایش میدانی «دادگاه» نیز هزاران تماشاگر حاضر در فرودگاه بغداد شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها این روزها خودشان را به در و دیوار می‌زنند زیرا هنوز نتوانسته‌این ضربه‌ای را که خورده‌اند هضم کنند. صهیونیست‌ها در ظاهر مردم مظلوم فلسطین و غزه را به خاک و خون کشیده‌اند ولی در واقع به دنبال تبرئه خود در مقابل مردم معترض به ناتانیاهو و حکومت‌اش هستند. به دلیل این‌که در مخمصه گیر کرده‌اند سعی می‌کنند با حرکات کور، خودشان را رها کنند که امکان‌پذیر نیست.

زارعی یادآور شد: صهیونیست‌ها دم از انسانیت و حقوق بشر می‌زنند ولی بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده‌اند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، تصریح کرد: آدم در هر جای دنیا با هر عقاید معنوی و مسلک و مرامی که باشد، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حادثه تروریستی کرمان را محکوم می‌کنند. ما هم به عنوان هنرمند، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و حادثه تروریستی کرمان را که طی آن مردمی که در مراسم سردار محبوب دل‌ها حضور داشتند به شهادت رسیدند، محکوم می‌کنیم. من مانند همیشه می‌گویم «مرگ بر اسراییل، مرگ بر اسراییل، مرگ بر اسراییل».


مردم و هنرمندان عراق از حادثه تروریستی در کرمان ناراحت بودند و با سر دادن شعار “مرگ بر اسرائیل” نسبت به آن واکنش نشان دادند. همچنین، صهیونیست‌ها به دلیل ضربه‌ای که به آن‌ها وارد شده است، به سختی خودشان را به در و دیوار می‌زنند و تلاش می‌کنند به خاطر مظلومیت مردم فلسطین و غزه به تبرئه خود برسند. اما واقعیت این است که صهیونیست‌ها بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده‌اند. در هر جای دنیا و با هر عقاید معنوی و مذهبی که فرد داشته باشد، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حادثه تروریستی کرمان محکوم می‌شود. به عنوان هنرمند نیز، من نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و حادثه تروریستی کرمان محکومیت خود را اعلام می‌کنم و شعار “مرگ بر اسرائیل” را تکرار می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *