ریزش ۶۳۵۰ واحدی شاخص کل بازار سهام به فارسی می‌تواند به صورت زیر بازنویسی شود: ریزش ۶۳۵۰ واحدی شاخص کل بازار سهام

ریزش ۶۳۵۰ واحدی شاخص کل بورس


شاخص کل بازار سهام در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۶۳۵۰ واحدی مواجه شده است و قیمتهای سهام در بازار به شدت کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز در یک ساعت و ۱۰ دقیقه اول بازار به ۲,۳۱۹ میلیارد تومان رسیده است. در هفته گذشته خروج نقدینگی حقیقی از بازار سهام به ارزش ۱,۵۳۷ میلیارد تومان روند خروج نقدینگی حقیقی را نشان می‌دهد و امروز نیز با ثبت رقم ۲۴۸ میلیارد تومان ادامه دارد. صندوق‌های درآمد ثابت نیز در هفته گذشته ۳۵۳ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی داشته اند، اما این روند در سه روز اخیر متوالی متوقف شده است و نقدینگی حقیقی به ارزش ۱۹۳ میلیارد تومان از این صندوق‌ها خارج شده است. مقدار صف خرید نیز افزایش یافته و ارزش صف فروش هم در محدوده ۴۱۰ میلیارد تومان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، شاخص کل بازار سهام در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۶۳۵۰ واحدی مواجه شده است. در ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۳۱۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۵۳۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۲۴۸ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۵۳ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای سومین روز متوالی ۱۹۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۹۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۹۷ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۴۱۰ میلیارد تومان قرار دارد.


شاخص کل بازار سهام در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۶۳۵۰ واحدی مواجه شده است.

ارزش معاملات خرد عدد ۲,۳۱۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

برآیند معاملات در بازار سهام نشان می‌دهد که خروج نقدینگی حقیقی به ارزش ۱,۵۳۷ میلیارد تومان صورت گرفته است.

روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۲۴۸ میلیارد تومان ادامه دارد.

شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

صندوق‌های درآمد ثابت نیز ۳۵۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی جذب کرده اند.

اما امروز ۱۹۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

شیب خروج از صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف خرید ۱۹۴ میلیارد تومان نسبت به میانگین هفتگی افزایش داشته است.

ارزش صف فروش در محدوده ۴۱۰ میلیارد تومان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *