نمایشگاه نقاشی جدید حسن روح‌الامین با حضور رهبری: رونمایی از ریحانه شهید

رونمایی نقاشی جدید حسن روح‌الامین از ریحانه شهید در حضور رهبری


در این متن، یک نقاشی از ریحانه سلطانی‌نژاد، دختر ۲ ساله‌ای که در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید، رونمایی شده است. این نقاشی با نام “دختر دو ساله کاپشن صورتی با گوشواره قلبی” برای نشان دادن شهادت این کودک ۲ ساله استفاده شده است. همچنین، حسن روح ‌الامین، قبل از این نیز نسبت به حوادث بی‌تفاوت نبوده و در انتشار طرح‌های AI مربوط به حادثه تروریستی کرمان، انتقاد کرده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نقاشی حسن روح الامین از ریحانه سلطانی‌نژاد دختر ۲ ساله‌ای که همراه با مادر و ۶ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید، امروز سه‌شنبه ۱۹ دی در جریان دیدار مردم قم با رهبر معظم تحول سیاسی در حضور رهبری رونمایی شد.

این نقاشی «دختر دو ساله کاپشن صورتی با گوشواره قلبی» نام دارد و نقشی از شهادت این کودک ۲ ساله است.

حسن روح‌الامین پیش از این نیز که عموماً نسبت به حوادث بی‌تفاوت نبوده و دست به قلم می‌شود، نسبت به انتشار طرح‌های AI از حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داد و انتقاد کرد. وی در صفحه شخصی خود نوشت:

«با سلام و عرض تسلیت

خیلی از شما عزیزان از بنده سوال کردید که آیا تصمیم برای کاری با موضوع شهدای مظلوم حادثه روز سیزدهم دی ماه گلزار شهدای کرمان ندارید؟

اول این‌که اگر موضوعی به ذهن حقیر آمد حتماً بدانید که در انجامش شب و روز از هم نمی‌شناسم.

دوم این‌که حجم محصولات بصری که با استفاده از AI در فضای مجازی منتشر می‌شود و متأسفانه در برخی اوقات روی جلد مطبوعات‌ها و مجلات قرار می‌گیرد، آن‌قدر زیاد است که برای ذهن مخاطب سیری کاذب ایجاد می‌کند و دیگر احتیاجی به کار هوش طبیعی نیست و این نکته را هم نباید غافل باشیم که وقتی داریم از واقعه‌ای به این تلخی و نزدیکی با گوشت و پوست و استخوان‌مان.»


در نهایت، نقاشی جدید “دختر دو ساله کاپشن صورتی با گوشواره قلبی” توسط حسن روح‌الامین رونمایی شد. این نقاشی به شهادت ریحانه سلطانی‌نژاد، دختر دو ساله که در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید، اختصاص دارد. حسن روح‌الامین انتقاد کرده است که حجم زیادی از محصولات بصری با استفاده از AI در فضای مجازی منتشر می‌شود که سیری کاذب ایجاد می‌کند و نیازی به هوش طبیعی نیست. همچنین، او بیان کرده است که زمانی که با واقعه‌ای به این نزدیکی و تلخی روبه‌رو هستیم، هوش طبیعی بیشتر نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *