فراهم کردن امکان اتصال متقابل پیام‌رسان‌های روبیکا و سروش پلاس

روبیکا و سروش پلاس هم طرح اتصال متقابل پیامرسان ها را فراهم کنند


وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور، درباره طرح اتصال متقابل پیامرسان ها به یکدیگر اظهار داشت که این قابلیت در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، گپ و آی گپ فراهم شده است. او امیدوار است که پیام‌رسان‌های روبیکا و سروش پلاس نیز به زودی این امکان را برای کاربرانشان فراهم کنند. در فاز اول، این طرح در مطالعات تاریخی ۵ اردیبهشت ماه رونمایی شده و این امکان را فراهم ساخته است که کاربران پیام‌رسان‌های داخلی، با فعال کردن قابلیت متقابل در تنظیمات برنامه کاربردی، پیام‌رسان مورد علاقه خود را انتخاب کنند تا پیام‌هایشان از سایر پیام‌رسان‌ها نیز برایشان ارسال شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی در خصوص طرح اینترکانکشن یا اتصال متقابل پیامرسان ها به یکدیگر گفت: قابلیت اتصال متقابل در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، گپ و آی گپ، این فرصت را فراهم کرده تا با نصب یک پیام‌رسان، امکان تبادل پیام و فایل با مخاطبین در سایر پیام‌رسان‌ها فراهم شود.

وی افزود: امیدوارم روبیکا و سروش پلاس هم هر چه زودتر این امکان فناورانه را برای تسهیل فعالیت کاربران خود فراهم کنند.

به گزارش مهر، طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی در فاز اول در ۵ اردیبهشت ماه رونمایی و به این ترتیب انتقال پیام و فایل بین پیام‌رسان‌ها ایجاد شد.

به این ترتیب، کاربران هرکدام از پیام‌رسان‌های داخلی می‌توانند با مراجعه به تنظیمات برنامه کاربردی، از قسمت حریم خصوصی و امنیت، این قابلیت را فعال کنند تا به این ترتیب کاربر بتواند به پیام‌رسان مورد علاقه خود اجازه دهد که از سایر پیام‌رسان‌ها برایش پیام ارسال شود.


متن فوق نشان می‌دهد که وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، درباره طرح اینترکانکشن یا اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها به یکدیگر اظهاراتی داده است. او به این قابلیت در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، گپ و آی گپ اشاره کرده و از فرصتی که با نصب یک پیام‌رسان، امکان تبادل پیام و فایل با مخاطبین در سایر پیام‌رسان‌ها فراهم می‌شود، سخن گفته است. همچنین، وی امیدوار است روبیکا و سروش پلاس نیز این امکان را به کاربران خود فراهم کنند. طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی نیز در فاز اول رونمایی شده است و با این طرح، انتقال پیام و فایل بین پیام‌رسان‌ها امکان پذیر است. کاربران می‌توانند با مراجعه به تنظیمات برنامه کاربردی، از قسمت حریم خصوصی و امنیت، این قابلیت را فعال کنند تا بتوانند به پیام‌رسان مورد علاقه خود اجازه دهند که از سایر پیام‌رسان‌ها برایشان پیام ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *