وضعیت خدمات ارائه شده توسط بانک بازرگانی

دنیایی از خدمات در همراه بانک تجارت


بانک بازرگانی نسخه جدید برنامه تلفن همراه همراه بانک خود را معرفی کرده است. این نسخه با سیستم عامل اندروید سازگار بوده و امکانات متنوعی از جمله دریافت و پرداخت، گردش حساب، بسته اینترنتی و شارژ سیم کارت، خدمات وسایل نقلیه، سازماندهی چک، سازماندهی اقساط و پرداخت قبوض را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین، مشتریان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک، حساب خود را از طریق برنامه تلفن همراه باجت بانک بازرگانی افتتاح کرده و کارت بانکی خود را در خانه دریافت کنند. این برنامه تلفن همراه را می‌توان از سایت رسمی بانک بازرگانی به صورت رایگان دریافت کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی، جدیدترین نسخه برنامه تلفن همراه همراه‌بانک بازرگانی که با سیستم‌عامل اندروید سازگاری دارد رونمایی شد تا با ظاهری ساده و کاربرپسند علاوه بر ارائه خدمات متنوعی همچون دریافت و پرداخت، گردش حساب، بسته اینترنتی و شارژ سیمکارت، خدمات وسایل نقلیه، سازماندهی چک، سازماندهی اقساط، دریافت شماره شبا و پرداخت قبوض امکانات متنوع دیگری را به‌سادگی در دسترس کاربران قرار دهد.

در نسخه جدید همراه بانک بازرگانی (ورژن ۴.۶.۵) امکانات مختلفی مانند دریافت پیام واریز و برداشت از طریق صندوق پیام، فعال یا غیرفعال کردن صندوق پیام، سرویس تغییر رمز ورود کاربر پس از ثبت‌نام، ارتباط با ۱۵۵۴، حذف منوی مسدودی و ابطال چک در چکاد، افزودن نشان تجاری به پیش‌نمایش رسیدها، نمایش امتیاز باشگاه مشتریان و ارائه سرویس مسافرت کاربر پس از ورود، در دسترس کابران قرار گرفته است.

مشتریان بانک بازرگانی می‌توانند به‌سادگی و حتی بدون یکبار مراجعه به شعبه، حساب خود را از طریق «باجت» بانک بازرگانی افتتاح کرده، همراه بانک بازرگانی را به‌صورت کاملاً غیرحضوری نصب و راه‌اندازی کرده و کارت بانکی‌شان را در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

کاربران و مشتریان بانک بازرگانی برای اطمینان از حفظ اطلاعات خود و جلوگیری از هر نوع سوءاستفاده، می‌توانند این برنامه تلفن همراه کاربردی را به‌صورت رایگان از سایت رسمی بانک بازرگانی به نشانی mobilebank.tejaratbank.ir دریافت کنند.


جدیدترین نسخه برنامه تلفن همراه همراه‌بانک بازرگانی سازگار با سیستم‌عامل اندروید رونمایی شد و امکانات مختلفی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل دریافت و پرداخت، گردش حساب، بسته اینترنتی و شارژ سیمکارت، خدمات وسایل نقلیه، سازماندهی چک، سازماندهی اقساط، دریافت شماره شبا و پرداخت قبوض است. همچنین امکانات دیگری مانند دریافت پیام واریز و برداشت، فعال یا غیرفعال کردن صندوق پیام، سرویس تغییر رمز ورود و … نیز در این نسخه فراهم شده است. مشتریان بانک بازرگانی می‌توانند حساب خود را از طریق «باجت» بانک بازرگانی افتتاح کرده و همراه بانک بازرگانی را به‌صورت غیرحضوری نصب کرده و کارت بانکی‌شان را در آدرس مورد نظر دریافت کنند. برای دریافت این برنامه تلفن همراه به‌صورت رایگان می‌توانید از سایت رسمی بانک بازرگانی در آدرس mobilebank.tejaratbank.ir استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *